Lichte krampen

Chann07
9 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal, Officieel gezien weet ik nog niet of ik zwanger ben of niet ik moet nog een test doen. Maar vanaf het moment dat ik de eisprong heb gehad heb ik al dagelijks last van lichte ongi krampjes, heb dit normaal tijdens een cyclus. Herkennen mensen dit misschien? Bij mijn 1e had ik dit overigens niet.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Svaec
9 dagen geleden
Hi, ik heb geen kraampjes gehad. Ben nu 4 weken en heb nu wel lichte krampjes... bij mijn eerste heb ik dit ook niet gehad maar misschien zijn je darmen aan het rommelen?
  • Rapporteren
YLM
9 dagen geleden
Ik heb ook alle dagen al krampen en wat last van mn onderrug. Ik weet nog niet of ik zwanger ben, dus geen idee of dit normaal is..
  • Rapporteren
Fjes
9 dagen geleden
Ik had wel een beetje dat ik iets voelde, ik dacht omdat het de eerste ronde was, dat het kwam doordat ik het gewoon spannend vond. Het waren niet echt krampen maar een soort schokjes ofzo. Inmiddels positief getest :)
  • Rapporteren
feekejo
9 dagen geleden
Ik herken de krampen wel, heb er nog steeds last van, maar ben wel zwanger ;-)
  • Rapporteren
Blonk28
9 dagen geleden
Reactie op Fjes
Ik had wel een beetje dat ik iets voelde, ik dacht omdat het de eerste ronde was, dat het kwam doordat ik het gewoon spannend vond. Het waren niet echt krampen maar een soort schokjes ofzo. Inmiddels positief getest :)
Die schokjes had ik inderdaad ook! Kan heel goed zijn dat het dan toch iets is?
  • Rapporteren
Chann07
9 dagen geleden
Reactie op Svaec
Hi, ik heb geen kraampjes gehad. Ben nu 4 weken en heb nu wel lichte krampjes... bij mijn eerste heb ik dit ook niet gehad maar misschien zijn je darmen aan het rommelen?
Zou kunnen inderdaad zit echt heel laag in de buik vandaar
  • Rapporteren
MrsVlamingo
9 dagen geleden
Hier 4+1 zwanger na een ivf/icsi behandeling. Vanacht intense pijn in mijn buik. Spugen, diarree. Alles erop en eraan. Uiteindelijk na een kwartiertje ofzo trok het weer weg. Iemand hier ervaring mee? Testen blijven overigens mooi oplopen.
  • Rapporteren
Eva_L
8 dagen geleden
Reactie op Fjes
Ik had vorige week ineens last van mijn buik, alsof er elektrische schokjes⚡️ doorheen gingen. De volgende dag getest en een heel licht streepje! Dat streepje is de dagen daarna steeds duidelijker geworden🥰 Maar sindsdien heb ik geen kramp of schokjes meer, alleen een soort drukkend gevoel onder in m’n buik. Hebben jullie dat ook?
  • Rapporteren
Eva_L
8 dagen geleden
Reactie op Blonk28
Die schokjes had ik inderdaad ook! Kan heel goed zijn dat het dan toch iets is?
Ik ook! ⚡️😀
  • Rapporteren
Svaec
8 dagen geleden
Reactie op Eva_L
Ik had vorige week ineens last van mijn buik, alsof er elektrische schokjes⚡️ doorheen gingen. De volgende dag getest en een heel licht streepje! Dat streepje is de dagen daarna steeds duidelijker geworden🥰 Maar sindsdien heb ik geen kramp of schokjes meer, alleen een soort drukkend gevoel onder in m’n buik. Hebben jullie dat ook?
Ja dat drukkende gevoel heb ik ook!
  • Rapporteren
LR2021
7 dagen geleden
Hier ook last van krampen/pijn. Lijken wel aanvallen. Heb dan 10 a 15 minuten het gevoel dat ik erg ongesteld moet worden en daarna zakt het weer af. Vandaag ook last van mn onderrug. Nu 4+4🤞
  • Rapporteren
imaw
7 dagen geleden
Reactie op LR2021
Hier ook last van krampen/pijn. Lijken wel aanvallen. Heb dan 10 a 15 minuten het gevoel dat ik erg ongesteld moet worden en daarna zakt het weer af. Vandaag ook last van mn onderrug. Nu 4+4🤞
Ik heb dit ook, iedere dag wel een keer! Heb me suf gegoogled of het niks ergs kan zijn maar alles wijst erop dat het je baarmoeder is die gewoon aan het groeien is 😇
  • Rapporteren
Chann07
7 dagen geleden
Reactie op imaw
Ik heb dit ook, iedere dag wel een keer! Heb me suf gegoogled of het niks ergs kan zijn maar alles wijst erop dat het je baarmoeder is die gewoon aan het groeien is 😇
Heb Google de afgelopen dagen ook al flink geraadpleegd haha. En het gekke van mezelf dat ik dat totaal niet had bij de 1e zwangerschap
  • Rapporteren
imaw
7 dagen geleden
Reactie op Chann07
Heb Google de afgelopen dagen ook al flink geraadpleegd haha. En het gekke van mezelf dat ik dat totaal niet had bij de 1e zwangerschap
Om gek van te worden eigenlijk haha, want ja als er wel iets is doe je er ook niet zoveel aan natuurlijk. Hopelijk na de eerste echo iets geruster op wordt 😌
  • Rapporteren