9 Reacties
2 jaar geleden
Zorg dat ze niet te hoog zijn. Anders duurt het heeel lang voor ze erop kunnen. Sowieso is een loopfiets voor 1 jaar nogal vroeg. Gaan ze vaak pas echt op rond 1,5-2
2 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over het loopfietsje van bandits en angels. Kun je inderdaad van 3 naar 2 wielen opbouwen en zadel is te verstellen. Mijn zoontje heeft hem gekregen toen hij 1 werd en hij speelt er nu nog steeds veel mee. Hij wordt in april 3. Maar deze is nooit in de regen geweest. Toen hij 2 werd hebben we een loopfiets gekregen die echt voor buiten is. Maar die is ook al meteen een stuk hoger
2 jaar geleden
M’n dochtertje heeft een 2in1 houten loopfietsje en gebruikte hem pas echt met 1,5 jaar.
2 jaar geleden
Mijn oudste kreeg de Trybike (van staal) voor zijn eerste verjaardag. Ligt aan je kind en zijn motoriek wanneer hij er klaar voor is. Ik vind het nog steeds een topding want hij is nu 3,5 en heeft nu net door hoe hij erop kan fietsen met 2 wielen 😅 gaat dus echt lang mee. Wel onder een afdakje opbergen want roest snel anders.
Je hebt ook fietsjes die een stang aan de achterkant voor de ouder hebben om te duwen en die hebben zelfs een gordeltje maar dat vind ik persoonlijk niet zo leuk. Dan liever even een paar maanden shinen in de kamer en dan ‘echt’ op zn eigen loopfiets!