14 Reacties

4 jaar geleden
Wij hebben die van little dutch gekocht, nog niet gebruikt maar lijkt mij wel handig en zacht om hem op te leggen. Er hangt een flapje aan waar 4 pampers in kunnen en een pakje doekjes.

4 jaar geleden
Lijkt me een beetje overbodig. Bij ons eerste heb ik een kleine verschoningsmaatje gekocht (plastic, geen stof, want dat is makkelijk om schoon te maken zou het nodig zijn) en altijd paar luiers en kleine pakje doekjes ertussen gestopt. Werkt prima.
Bij tweede gaan we zelfde doen.

4 jaar geleden
Reactie op Almuantelo
Wij hebben die van little dutch gekocht, nog niet gebruikt maar lijkt mij w ...
Oh deze wilde ik ook halen van de ocean line!

4 jaar geleden
Ik heb deze net besteld. Ook van Little Dutch, vind hem zo leuk🙊. Al ben ik wél nog steeds aan het twijfelen of ik plastic variant die ik al heb idd niet makkelijker/hygiënischer ga vinden😂 dus er is een kans dat ie weer terug gaat. #Twijfelkont Haha

4 jaar geleden
Ik heb deze wel altijd gebruikt. Makkelijk ook als ze wat ouders zijn. Dan kun je het ook een keer in je handtas stoppen of in de rugzak van je kindje. Ik heb hem van bol.com merk KipKep

4 jaar geleden
Matje zit in de luiertas en toen ik voor de etui keek, paste de luiers en doekjes er niet goed in. Dus nee, ik ga er geen kopen.

4 jaar geleden
Ik heb een nieuwe grote cowboybag gekocht waar niet veel aparte vakken in zit. Heb daarom van kipkep een los matje en losse etui gekocht. Lijkt me handig dat als je de kleine gaat verschonen je niet heel je tas mee hoeft te nemen maar alleen t matje en etui. In de etui kan je ook nog een hydrofiel doekje kwijt. Of het handig is....? Geen idee nog 😂

4 jaar geleden
Ik heb een studio noos tas, dus leek mij een luier etui ook wel handig. Verschoonmatje van een vriendin gekregen, simpel plastic achtig grijs. Zelf de little dutch luieretui gehaald. Lijkt mij handig.
Aan de ene kant zitten ongeveer 4 a 5 luiers en een klein potje sudocreme en aan de andere kant billendoekjes 😁👍🏼