15 Reacties

5 jaar geleden

Van de kruidvat echt top

5 jaar geleden

Goede vraag! Wij gebruiken Kruidvat luiers. Ik volg!
Al jaren heel tevreden over Kruidvat! Vanaf maat 3 ‘droog en vertrouwd’ ipv ‘nieuw en flexibel’ (ze hebben 2 soorten)

5 jaar geleden

Reactie op Manndy94.

Van de kruidvat echt top
Ik heb gehoord dat deze, ten opzichte van de vroegere kruidvat luiers, ook een geur hebben. Ervaar je dat ook zo?

5 jaar geleden

Wij gebruiken die van etos wat een top luiers!

5 jaar geleden

Reactie op Mama8765

Ik heb gehoord dat deze, ten opzichte van de vroegere kruidvat luiers, ook ...
Nee is me nog niet opgevallen. Heb er ook niet echt aan geroken haha. Maar wissel ze af met pampers

5 jaar geleden

Reactie op 💙 Lasse en Mats 💙

Al jaren heel tevreden over Kruidvat! Vanaf maat 3 ‘droog en vertrouwd’ ipv ...
En wanneer stap je over van maat☺️

Reactie op Mama8765

En wanneer stap je over van maat☺️
Hier staat het beschreven: https://www.kruidvat.nl/blog/baby/luiers/hoe-kies-je-de-juiste-luiermaat/ En ter aanvulling vanaf maat 3 staan er ook 3 smileys naast elkaar aan elke kant van de luier. Als de plakker op de groene smiley valt dan zit hij goed, valt hij op oranje dan moet je bijna over op een nieuwe maat en als hij op rood zit dan is het tijd voor een nieuwe luier 😊

5 jaar geleden

Je stapt over als je merkt dat ze niet goed meer passen of wanneer de pamper doorlekt. Kruidvat is een goed alternatief idd.

5 jaar geleden

Hier een mannetje van 4,7 kg en wij gebruiken maat 2. Die zit gewoon beter en vangt beter op als nummer 1. En inderdaad die van de Etos zijn echt super!

5 jaar geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf. Als je kind doorlekt, maat omhoog of als de luier niet hoog genoeg meer zit. Van verschillende kinderdagverblijven ervaring met luiers: Lidl en Kruitvat lekker het minste door. Verder merk ik geen luchtje er aan. Die organische luiers zijn super stijf (lijkt mij niet comfortabel) maar lekker helemaal niet door.

5 jaar geleden

Ons dochtertje is nu 1 maand oud en 3335gr (was 3 weken te vroeg). Zojuist van 0 naar 1 overgestapt van kruitvat omdat ze doorlekte. Ben benieuwd of deze nu niet te groot is..

5 jaar geleden

Als je voor kruidvat gaat houd er dan rekening mee dat die iets kleiner vallen. Zodra je begint te twijfelen aan de pasvorm of absorobtie kan je een maatje groter proberen, en als dat beter bevalt stap je over :)

5 jaar geleden

Als je voor kruidvat gaat houd er dan rekening mee dat die iets kleiner val ...
Ik had ook gehoord dat je dichte pakken bij de Kruidvat altijd terug kan brengen. Ook zonder bon.

5 jaar geleden

Ik had ook gehoord dat je dichte pakken bij de Kruidvat altijd terug kan br ...
Bij ons kan je ze niet persé terugbrengen, maar wel omruilen voor een grotere maat. Supertevreden over Kruidvat luiers. Vorige week overgestapt van maat 1 naar 2, omdat ze idd niet meer hoog genoeg kwamen. Mijn dochter is ruim 5 weken, 4400gram en 55cm.