102 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht. Van leer en als kleine groot is ga ik hem als laptop tas gebruiken

5 jaar geleden
Ik heb de nana Beebi! In Nederland verkozen tot beste luiertas. Tis een Rugtas maar van alle gemakken voorzien!
Je hebt zoveel vakjes en zelfs een vak met van die koelelementen erin zodat melk langer koel blijft!
En als je hem besteld krijg je dr ook nog een fleskoeler en een verschoonmatje bij!
5 jaar geleden
Reactie op NH020
Ziet er mooi uit! Heb je een linkje?
5 jaar geleden
Deze heb ik. Vakjes groten en kleine. Lijkt me praktisch.
https://www.bol.com/nl/p/disney-mickey-mouse-endless-imagination-luiertas-16-4-l-grijs/9200000128436185/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158688982-S-1092942665404-9200000128436185&gclid=Cj0KCQiA3smABhCjARIsAKtrg6IaWdgjvLn_qT68dGPBiSF7iEHkqcqMPCtzwN-GFstUu32Zd-8qz9caAg1yEALw_wcB
5 jaar geleden
Reactie op Yonique
Ik heb de nana Beebi! In Nederland verkozen tot beste luiertas. Tis een Rug ...
Die hebben wij ook! Nog niet gebruikt maar ziet er echt heel fijn uit met al die vakjes! Er past ook echt veel in!
Had ook dezelfde variant besteld maar dan van een ander merk en de helft goedkoper, maar toch voor de originele gegaan, die voelde net wat beter aan kwalitatief gezien..
5 jaar geleden
Ik heb deze aangeschaft. Vond hm stoer en mooi en ook voor de man geen straf om mee te lopen, niet te vrouwelijk zeg maar.
Handige ervan vind ik dat dit een rugzak is. Dus je schouders worden beide belast leek me beter voor de schouders. En de tas heeft ruime opberg vakjes.
Zie dat die nu flink in de aanbieding is Haha. Zul je altijd zien als je hm al hebt. 🤯🤣
https://www.bol.com/nl/p/little-company-riga-perfo-luiertas-cognac/9200000096396683/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-112158688982-S-1004685199818-9200000096396683&gclid=EAIaIQobChMI6Ki9qNK-7gIVCJ7VCh3gjQ0GEAQYBSABEgKG6PD_BwE.

5 jaar geleden
Reactie op Cheychey
Isoki double zip echt en super mooie fijne tas

Ik heb deze ook! Mijn partner vindt hem ook heel mooi, veeeeel opbergruimte en je kan propere zaken gescheiden houden van een vieze romper vb!
Helemaal weg van en mooie kwaliteit! Zit ook nog een verschoon matje bij, een schouderriem, een klein zakje en een isotherm zakje om je fles warm/koud te houden.
5 jaar geleden
Reactie op TK86
Die hebben wij ook! Nog niet gebruikt maar ziet er echt heel fijn uit met a ...
Nee ik heb hem ook nog niet gebruikt maar kan niet wachten 🤣🤣 hij lijkt me zooo fijn! Met van dje hendeltjes er aan dat je hem aan de wagen kan vastmaken ook, echt een uitvinding haha!
5 jaar geleden
Reactie op Yonique
Nee ik heb hem ook nog niet gebruikt maar kan niet wachten 🤣🤣 hij lijkt m ...
Klopt! Ik heb zelf nog even van die haakjes besteld zodat je hem makkelijk met 1 hand aan de wagen kan hangen en eraf kan halen, lijkt me ideaal! De schoudertas die we hiervoor hadden was toch altijd wel erg zwaar 😅