8 Reacties

één jaar geleden

Een wrap met wat ze maar lekker vind, bananen pannenkoekjes, eitje met advocado, rijstewafel,

één jaar geleden

zoet aardappel pannenkoekjes, ei met vulling naar keuze, bananenpannenkoeken, courgette pannenkoeken, yoghurt met fruit/granen/vulling. Ik volg een aantal peuter eet inspiratie accounts op Instagram, dat helpt mij variëren voor m'n dochter.

één jaar geleden

Reactie op BaboeBaby

Een wrap met wat ze maar lekker vind, bananen pannenkoekjes, eitje met advo ...
Hoe eet ze die wrap op dan? Gewoon met de handjes?? En volkoren wrap? Ik volg even mee.

één jaar geleden

Reactie op juudje6

Hoe eet ze die wrap op dan? Gewoon met de handjes?? En volkoren wrap? Ik v ...
Ja dan kan je het oprollen en in stukjes snijden.

één jaar geleden

Reactie op Mel_88

zoet aardappel pannenkoekjes, ei met vulling naar keuze, bananenpannenkoeke ...
Zou je die insta’s kunnen benoemen? 😊

één jaar geleden

Soep, restje warm eten van de dag ervoor, yoghurt, havermoutpap, een visje, crackers, hartig taartje, etc etc

één jaar geleden

Reactie op BaboeBaby

Ja dan kan je het oprollen en in stukjes snijden.
Ik zou opletten met wraps (en pannekoeken) oprollen en in stukjes/rolletjes snijden. Het rolletje kan opengaan in de mond en in de keel vallen. Door de samenstelling van pannenkoek is het het perfecte voedsel om in te stikken! (Het lost niet op in de mond en is/blijft elastisch).

één jaar geleden

Brood roosteren? Volkoren pannenkoekjes , rogge of andere volkoren crackers (wel goed opletten, veel zijn minder gezond dan de verpakking pretendeert ;) ), yoghurt met muesli/fruit, ei in verschillende vormen..