44 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben via marktplaats een Bobike voor en achterzitje met windscherm gekocht. Scheelt nogal wat in de prijs 馃槉
4 jaar geleden
Grote hekel aan fietsen heb ik dus ben voor een elektrische gegaan!
Echt super blij mee!

4 jaar geleden
Ik heb een yepp mini fietsstoeltje vooraan met scherm. Ben daar wel heel content van. Alleen heb ik een gewone fiets waar wat minder afstand tussen het stuur en zadel zit, dus moet ik altijd met men benen open fietsen 馃槄 dus wel een aanrader om een mama fiets te kopen als je het mij vraagt.
4 jaar geleden
Wij zijn niet voor een duur stoeltje gegaan, maar wel een goeie. Polisport bilby. Voordelen: veel ruimte voor je kindje (mijn dochter heeft maat 98 en past er voorlopig nog ruim in, niet meer in de bobike mini), het windscherm is stevig en loopt tot ver naar beneden door, je kindje heeft een extra balkje voor zich langs om zich aan vast de houden (kan open). Nadelen: ik moet het windscherm extra vastzetten met een tyrip, voetbandjes gaan lastig vast (heb ze nooit nodig gehad).
Ik heb m op een gewone fiets, maar binnenkort zetten we m op een 2ehands mamafiets. Elektrisch zou ik nooit doen i.v.m. snelheid en ook wil ik zelf ook gezond bewegen. Mijn kids dragen bobike helmpjes, eerst XXS (baby) en nu XS (peuter).
4 jaar geleden
Reactie op SOMM
Even een andere vraag, maar zitten jullie kindjes al in een fietszitje? Mij ...
Als ze stevig zelf kunnen zitten, met een rechte rug, dan kunnen ze in een fietsstoeltje. Ofwel als je in de billen kan kijken als ze zitten. In het begin nog wel heel voorzichtig met hobbels doen, vanwege de nek die dat niet gewend is.
4 jaar geleden
Wat doen jullie je kindjes aan op de fiets?
Een vest of dun jasje, slofjes, muts en een skipak (nu nog 2 maten te groot, waardoor z'n handjes warm in de mouwen zitten, anders zou ik ook wantjes aan doen). Waterdicht en lekker warm. Met alleen een jas werden zijn beentjes erg koud, ondanks het windscherm...