14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze dus van de week ook gekocht. Beetje zonder na te denken. Dus ik ben ook benieuwd!

4 jaar geleden

Oh wij ook aangeschaft zonder verder na te denken.. En ik zie zojuist op de consumentenbond dat deze een 2.4 krijgt 🤨

4 jaar geleden

1 t/m 5

4 jaar geleden

6t/m 11. 11e plek Lenast

4 jaar geleden

Scoort dus onvoldoende. Balen..nu gaan wij m er denk ik ook weer afhalen. Hoewel we het niet per se als hoofdreden voor de veiligheid hebben aangeschaft, meer voor het netjes houden van het matrasje. Op Ikea.nl krijgt de Lenast wel goede reviews 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik heb deze dus van de week ook gekocht. Beetje zonder na te denken. Dus ik ...
Ja ik had bij mijn bestelling gelijk ook 2 matrasbeschermers erbij gedaan. Maar het voelde nogal plastic en stijf aan.. en anders vraag ik het tzt nog aan mijn kraamverzorgende 😅

4 jaar geleden

Reactie op StephKat

Scoort dus onvoldoende. Balen..nu gaan wij m er denk ik ook weer afhalen. H ...
Nee ik ook niet vanwege veiligheid maar om dezelfde reden als jou, om alles schoon en netjes houden.

4 jaar geleden

Reactie op StephKat

Scoort dus onvoldoende. Balen..nu gaan wij m er denk ik ook weer afhalen. H ...
Ik kan het laatste stuk net niet lezen. Het gaat erom dat de kleintjes hun warmte niet goed kwijt kunnen?

4 jaar geleden

Oh wat balen, die heb ik ook gekocht.

4 jaar geleden

Mijn moeder (kraamverzorgster) vertelde mij dat ik deze niet moest kopen... Ze zei me dat ik beter een airsafe (geloof ik) hoeslaken kon aanschaffen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben nooit een matrasbeschermer gebruikt toen onze zoon baby was. We gebruikte een necrofiele doek tegen kwijl en spuug. Deze legden we onder zijn hoofd. Geen idee of dat wetenschappelijk verantwoord is (dus schiet me niet af😛), maar was wel een praktische oplossing.

4 jaar geleden

Reactie op AvP

Wij hebben nooit een matrasbeschermer gebruikt toen onze zoon baby was. We ...
*hydrofiele doek

4 jaar geleden

Reactie op AvP

Wij hebben nooit een matrasbeschermer gebruikt toen onze zoon baby was. We ...
Je bedoelt een hydrofiele doek mag ik hopen😂 ja ik kocht ze omdat ik dacht, dan blijft het matrasje fris..

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Anna

Ik kan het laatste stuk net niet lezen. Het gaat erom dat de kleintjes hun ...
Astu