26 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Joie I-Gemm gekozen. Deels ivm uitschuifbaar gedeelte in de rug, dus kan er lang in passen, verder de extra steun voor het hoofdje door de extra kussentjes aan de zijkant en nog een aantal gemakken. Belangrijkste is eigenlijk dat hij door beide normtests is gekomen (ook de nieuwste, zwaardere normering). En als laatste heeft het een klep die echt ver dicht kan, tegen zon e.d. Succes met zoeken!
5 jaar geleden
Ik heb de tinca! Dat is de lichtste maxicosi die momenteel op de markt is en daarom heb ik hem dus ook gekozen ☺️

5 jaar geleden
Wij hebben de cybex i+ gekozen. Is niet de minst lichte, maar ik vind het fijn dat het ons kindje straks languit kan liggen in de maxi cosi en dat er extra veiligheid op zit bij eventuele aanrijding. Ook de zonnekap kan veel verder naar beneden geschoven worden. Dat hij 180 graden draaibaar is mooi meegenomen, maar was geen must voor ons. Ik weet dat maxi cosi ook een hele lichte variant heeft waarbij je de buitenbak los kan maken van het zitje. Ikzelf had hiet niet echt een fijn gevoel bij.
5 jaar geleden
Ik heb gekozen voor Maxi Cosi Cybex Z
Heb er bewust voor gekozen omdat je deze wettelijk wat langer mag gebruiken.. De normale maxi cosi mag je maar 1.5 uur gebruiken maar deze mag je per dag 4 uur lang gebruiken want bij deze kan je hem zelf instellen en kan de baby op een heerlijke ligstand gaan liggen + heb ook de isofix systeem gekocht van cybex en is draaibaar makkelijk om op te zetten en uit te halen met baby er in.. Hopelijk heb ik eind januari alles binnen

5 jaar geleden
Bij de oudste hadden we de Citi, die vond ik niet prettig. Nu de Maxi Cosi Pebble voor mijn man zijn auto en als ik hem even op de wagen mee moet kunnen nemen, in mijn auto gaat hij is de Joie Stages meegroeistoel in de newborn stand.
5 jaar geleden
Wij hebben de Maxi Cosi Coral gekozen, precies voor het gewicht. Deze "splitst" namelijk in 2 delen, waardoor je de zwaardere buitenkant in de auto kunt laten zitten, en de baby kunt meenemen in de lichtere binnenkant. Die binnenkant is maar 1.7 kilo
5 jaar geleden
Weet iemand een goede plek waar je mooie maxi cosi hoezen kan laten maken? 🤗
5 jaar geleden
Ik heb de maxi cosi coral gekocht met black friday, was toen bij mamaloes 200 euro. Dit is de lichtste maxi cosi omdat hij uit 2 delen bestaat. Wie weet dat er nog zo'n aanbieding voorbij komt?