12 Reacties

één jaar geleden

Yess.. 500ml op een dag

één jaar geleden

Yes Ontbijt 60 ml met medicatie Voor dutje 150 ml Voor slapen 180 ml En als ze dan sporadisch in de nacht komt dan ook nog af en toe...

één jaar geleden

Ze wil niet veel meer drinken. Dus nog zeer beperkt. Max 150ml

één jaar geleden

Ochtend 120 (gaat niet altijd leeg, daarna nog havermout) Avond 150

één jaar geleden

Bedoel je gewone melk of echt flesvoeding. Die van mij krijgt nog gwn 2 flessen flesvoeding omdat ze gewone melk niet wilt drinken

één jaar geleden

In de ochtend rond 70/90 ml en voor het slapen 100/130ml. Daarnaast krijgt mijn zoontje nog borstvoeding (klein beetje van wat ik nog over hebt🤪)

één jaar geleden

Jahoor hier ook (gewone melk). Ochtend pap (200 ml melk).. voor zn middagslaapje 90 cc en dan voor slapen gaan bekertje van ongv 150.. en dan eet ie soms nog yoghurt na zn avondeten.

één jaar geleden

Ze is dol op gewone halfvolle melk! ‘S middags een bekertje bij haar brood en ‘s avonds na het eten wat griekse yoghurt. Soms een babyccino rond koffie tijd maar dat is maar een klein beetje melk. (Espresso kopje)

één jaar geleden

Nee dat wilt mijn zoontje niet meer

één jaar geleden

Nee de kleine is bijna 2 en kreeg tot 2 weken geleden 2 x borstvoeding. Ze wil dat nu niet meer en krijgt elke dag in plaats daarvan 100 gram yoghurt

één jaar geleden

Ja in de ochtend een volle fles met pap. Ze is zo hongerig als ze uit bed komt en ik vind het ook een fijn momentje samen in mijn bed nog even luieren

één jaar geleden

Hier een havermelk liefhebben! Savonds een fles van 180ml en smorgens een bord havermoutpap met havermelk. In het weekend geef ik vaak voor zijn dutje nog 120ml. En als hij er echt om vraagt geef ik nog een glaasje. Niet erg toch?