6 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hi,
Onze zoon wordt eind april ook 2 en krijgt ook nog voor zijn avond slaapje een flesje (gewoon opgewarmde koemelk). In de middag niet meer. Daarnaast doen we na het flesje tanden poetsen en boekje lezen.
茅茅n jaar geleden
Hi, in de avond hier ook nog gewoon een flesje, en 's nachts vaak ook nog. 's middags al lang niet meer, behalve wanneer ze ziek is, dan vraagt ze er 's middags ook naar.
Ik wou antwoorden over iets met dat slecht slapen. Hier ook. As we speak zelfs haha. Vorige maand waren we bij de dokter. Omdat onze dochter met een erge hoest zat, stuurde hij ons om r枚ntgen foto's van de longen. Daarop was te zien dag ze bronchitis had dus goed en wel maar hij vond haar amandelen 'indrukwekkend groot'. Nadien een aantal vragen met ook 'is ze nog veel wakker 's nachts', 'snurkt ze', ... Ligt dus blijkbaar daar aan. Dus mss bij jullie ook zo.
Een collega van me haar zoontje was er aan geopereerd en zei dat hij sinds het herstel na die operatie opmerkelijk beter slaapt.
茅茅n jaar geleden
Hoi hoi, we zijn nu net een week geleden gestopt met melk geven in de nacht uit fles, 4x werd ze wel wakker en zei ze melkie, en kreeg ze verdunt, nu heb ik tegen der gezegd melk is op, kan je wel water geven uit der fles, was ff een pruil lip en een paar traantjes, maar nu is ze iig content met water, maar nu nog de melk voor het slapen zien te schrappen door water, en daarna wisselen voor een 360 beker. Maar hier is de fles zeer zeker ook een slaap associatie
茅茅n jaar geleden
Bij ons was het ook een associatie geworden. Paar maanden geleden hebben we van de 1 op de andere dag het flesje beneden op de bank gegeven en gaan daarna pas naar boven om hem klaar te maken voor de nacht. Het was even een uitdaging maar eigenlijk ging het na 3/4 avonden al veel beter. Doordat we het nu beneden samen op de bank drinken is het nu ook echt zijn manier om even rustig te worden (druk mannetje). Hij weet ook dat we daarna naar boven gaan dus zodra de fles leeg is loopt hij al naar de trap. 's Nachts krijgt hij geen melk.