Minder gevoelige borsten

NSV
4 maanden geleden
Volgen
Ik heb sinds gister avond minder gevoelige borsten en weinig kwaaltjes. Maak me dan echt zorgen of t wel goed gaat. Meerdere van jullie die dit ervaren?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
12 reacties
babybebe
4 maanden geleden
Ik herken het zorgen maken, ik heb vrij weinig kwaaltjes en mโ€™n borsten zijn helemaal niet gevoelig.. nu 5wkn2dgn, mijn test wordt wel steeds duidelijker
  • Rapporteren
NSV
4 maanden geleden
Ik ben 5 weken en 1 dag. Heb je op het begin ook geen gevoelige botsten gehad? Vind het zo raar dat t bij mij telkens wisselt. Ik weet wel dat elke zwangerschap anders is en het niets hoeft te betekenen maar toch stressvol dit. Is ook mijn eerste zwangerschap.
  • Rapporteren
babybebe
4 maanden geleden
Reactie op NSV
Ik ben 5 weken en 1 dag. Heb je op het begin ook geen gevoelige botsten gehad? Vind het zo raar dat t bij mij telkens wisselt. Ik weet wel dat elke zwangerschap anders is en het niets hoeft te betekenen maar toch stressvol dit. Is ook mijn eerste zwangerschap.
Ik herinner het me eigenlijk niet, misschien 2 dagen toen ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden.. het is ook mijn eerste zwangerschap. Het is onwijs spannend!! Probeer ook een beetje te genieten en niet te veel na te denken ๐Ÿ˜˜
  • Rapporteren
NSV
4 maanden geleden
Thnx voor je reactie! We gaan er proberen van te genieten ๐Ÿ˜˜
  • Rapporteren
lmkh
4 maanden geleden
Reactie op NSV
Thnx voor je reactie! We gaan er proberen van te genieten ๐Ÿ˜˜
Hoi NSV, ik herken je zorgen helemaal. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en de kwaaltjes die ik in het begin had zijn zeer gereduceerd. Afgelopen vrijdag had ik toevallig een telefonisch consult met mijn gynaecoloog/fertiliteitsarts (Deze afspraak stond al gepland. We zouden een traject ingaan en vervolgens blijk ik spontaan zwanger!) Ik heb hem de vraag gesteld of ik conclusies kan trekken uit de kwaaltjes die ik wel of niet (meer) heb. Hij was hier heel stellig over. Volgens hem zijn de kwaaltjes de slechtste raadgever over of het mis kan gaan of niet. Ook niet als deze veranderen in de loop van de tijd. Ik hoop dat het je geruststelt, dat deed het mij in ieder geval wel!
  • Rapporteren
NSV
4 maanden geleden
Reactie op lmkh
Hoi NSV, ik herken je zorgen helemaal. Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en de kwaaltjes die ik in het begin had zijn zeer gereduceerd. Afgelopen vrijdag had ik toevallig een telefonisch consult met mijn gynaecoloog/fertiliteitsarts (Deze afspraak stond al gepland. We zouden een traject ingaan en vervolgens blijk ik spontaan zwanger!) Ik heb hem de vraag gesteld of ik conclusies kan trekken uit de kwaaltjes die ik wel of niet (meer) heb. Hij was hier heel stellig over. Volgens hem zijn de kwaaltjes de slechtste raadgever over of het mis kan gaan of niet. Ook niet als deze veranderen in de loop van de tijd. Ik hoop dat het je geruststelt, dat deed het mij in ieder geval wel!
Oh heel erg fijn om te horen! Dit stelt me inderdaad gerust. Het is allemaal zo spannend en wordt er zo onzeker van. Dankjewel!!! ๐Ÿค—
  • Rapporteren
NSV
4 maanden geleden
Reactie op lmkh
En wat fijn dat je het traject niet in hoeft en spontaan zwanger bent!! Gefeliciteerd meis, wens je het beste ๐Ÿ˜˜
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Hoi heel herkenbaar week 4 t/m 5 heel veel kwaaltjes zoals steken en krampen buik, misselijkheid en gevoelige borsten. Nu soms steken in mijn borsten en veel plassen maar ik drink ook meer dus niet zeker of het een kwaaltje is. Zoals te zien op de profielfoto mijn test was knallend dus ik ga er van uit dat mijn lichaam zich gewoon snel heeft aangepast aan het hormoon. Maar ik zit er ook mee liever de kwaaltjes. We moeten het een week voor de echo aan iemand vertellen en ben zo bang dat ik het voor niks zeg.
  • Rapporteren
NSV
4 maanden geleden
Reactie op DRF21
Hoi heel herkenbaar week 4 t/m 5 heel veel kwaaltjes zoals steken en krampen buik, misselijkheid en gevoelige borsten. Nu soms steken in mijn borsten en veel plassen maar ik drink ook meer dus niet zeker of het een kwaaltje is. Zoals te zien op de profielfoto mijn test was knallend dus ik ga er van uit dat mijn lichaam zich gewoon snel heeft aangepast aan het hormoon. Maar ik zit er ook mee liever de kwaaltjes. We moeten het een week voor de echo aan iemand vertellen en ben zo bang dat ik het voor niks zeg.
Inderdaad, je test is knallend! We moeten het proberen los te laten en vertrouwen hebben. 21 augustus hebben wij de eerste echo, spannend!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Oh ik heb precies hetzelfde! Ik had een paar dagen heel gevoelige borsten en gisteren was dat duidelijk minder.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
4 maanden geleden
Reactie op lmkh
En mij! Bedankt voor je geruststelling!
  • Rapporteren
Marjoleinnnn
4 maanden geleden
Ik lees op veel websites dat je lichaam op een gegeven moment wat meer aan het HCG hormoon gewend raakt, en sommige kwaaltjes dan dus ook (kunnen) afnemen, maar dat verschilt per lichaam en per zwangerschap. Sommigen hebben maar 1 week last van gevoelige borsten, anderen wekenlang. Net als misselijkheid: sommigen hebben dit heel eventjes, anderen hun hele zwangerschap, en anderen totaal niet. Dus no worries zou ik denken!
  • Rapporteren