55 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb me ingeschreven!

3 jaar geleden

Ik ben er sinds deze week mee begonnen! Nu een week urine verzamelen en dan ga ik op vakantie voor drie weken en is het even tijdelijk stopgezet. Ik vind het best te doen, alleen de lucht die eruit komt als er al urine in de fles zit met dat conserveringsmiddel is echt om te kotsen. Gelukkig heb ik (nog) geen misselijkheid, weet niet hoe je het anders moet doen. Ik ben wel heel blij dat ik kan helpen 🥰

3 jaar geleden

Ik heb me ook ingeschreven.. bij ons was het na de tweede ronde raak maak in mijn omgeving is dat helaas niet bij iedereen zo, hoop zo een steentje bij te kunnen dragen.

3 jaar geleden

Ik wil het ook wel maar wij gaan pas over een maand ofzo vertellen dat ik zwanger ben en als die blauwe bussen voor de deur staan weet iedereen gelijk dat je zwanger bent dat houd me een beetje tegen

3 jaar geleden

Ik wil het ook wel maar wij gaan pas over een maand ofzo vertellen dat ik z ...
Ze kunnen het ook in je achtertuin bezorgen! Als je die hebt natuurlijk :)

3 jaar geleden

Wat goed, ik wist niet dat dit bestaat! Als ik op mijn nod positief test dan schrijf ik mij zeker in.

3 jaar geleden

Ik heb me ook ingeschreven, hopelijk kan ik hiermee andere helpen hun kinderwens te verwezenlijken!

3 jaar geleden

Ik wil het ook wel maar wij gaan pas over een maand ofzo vertellen dat ik z ...
Tijdens het intake gesprek vragen ze of je een plastic tas over de flessen wilt, zodat niemand het ziet. En het busje is zonder tekst, zodat niemand het ziet. En je hoeft er ook niet voor thuis te blijven! 😉

3 jaar geleden

Ik doe ook mee! Dinsdag gesprek en vanaf woensdag beginnen. Ik hoop dat we zo vrouwen kunnen helpen waarbij het niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden 🙏🏻

3 jaar geleden

Ik ben ook deze week begonnen! Prachtig doel!

3 jaar geleden

Ik schrijf me in na de eerste echo. Ik wil namelijk niet dat de buren er al eerder achter komen. Ze zitten er namelijk nogal dicht op en hebben ondanks de discretie het meteen door.

3 jaar geleden

En achtertuin hebben ze hier nog door. De tuinafscheidingen zijn nog niet dicht. Nieuwbouw. :) Maar goed, heb over 2,5 week al eerste echo, dus kan zeker 7 weken mee doen.

3 jaar geleden

Ja hier ook ingeschreven, vorige 2 keer niet gedaan. Leek mij zo'n gedoe, maar deze keer doe ik graag mee

3 jaar geleden

Ik heb me ook aangemeld. Gisteren werd ik gebeld voor de “intake” en woensdag begin ik! Het is een kleine moeite en ik hoop anderen er blij mee te maken🙂

3 jaar geleden

Ik ben een van de vrouwen die de medicatie nodig heeft die van deze urine/hcg wordt gemaakt. Dus dankjewel ❤️ Zelf doe ik dus ook absoluut mee. Mag vanaf de 10de starten.

3 jaar geleden

Ik doe ook mej :) Donderdag komt iemand langs en ik kan beginnen!

3 jaar geleden

Ik heb me idd ook ingeschreven! Ik krijg een dezer dagen een telefoontje 👍🏻.

3 jaar geleden

Even een vraagje, misschien dat iemand het weet. Kun je ook meedoen als je zwanger ben en daarbij progesteron gebruikt?

3 jaar geleden

Hier ook aangemeld! Dinsdag telefonische intake en woensdag komt er iemand langs om de spullen te brengen

3 jaar geleden

Bij de eerste zwangerschap gedaan. Was blij dat ik iets kon doen om andere vrouwen te helpen.