55 Reacties

3 jaar geleden

Even een vraagje, misschien dat iemand het weet. Kun je ook meedoen als je ...
Durf ik niet te zeggen... las wel dat het bij diabetes en een blaasontsteking niet mag. Misschien even bellen? Anders wil ik het dinsdag (Als de spullen gebracht worden) ook wel vragen!

3 jaar geleden

Yes ingeschreven! Vorige keer ook aan meegedaan, alleen ben ik na de 7e week gestopt vanwege extreme misselijkheid. Ging elke keer over mn nek als ik die bussen opendraaide 🤪. Dat moet toch niet de bedoeling zijn haha! Nu voel ik me (nog) heel goed dus ga nu gewoon weer meehelpen😁

3 jaar geleden

Dit hebben wij in België natuurlijk weer niet. Hoe werkt dit juist?

3 jaar geleden

Reactie op Gina0420

Durf ik niet te zeggen... las wel dat het bij diabetes en een blaasontsteki ...
Dat is lief! Heel graag!

3 jaar geleden

Ben het wel van plan! Maar las ergens dat de busjes erg herkenbaar zijn? Mijn buren weten nog niet dat ik zwanger ben 🙊

3 jaar geleden

Ik doe het sinds kort. Aanmelding ging snel en binnen een paar dagen kon ik al beginnen. Erg vriendelijke mensen en ze komen persoonlijk langs met een presentje ! Aanrader voor alle aanstaande moeders die in het begin van de zwangerschap zitten om iets goeds te doen voor vrouwen waarbij het niet vanzelfsprekend is om zwanger te raken! Wel even wennen om je urine telkens op te vangen maar je raakt er snel aan gewend.

3 jaar geleden

Reactie op mbosch85

Ben het wel van plan! Maar las ergens dat de busjes erg herkenbaar zijn? Mi ...
Ze rijden in een onherkenbaar busje en tijdens het telefonische gesprek werd mij gevraagd of ik een tas om de flessen wilde, zodat niemand ziet wat er gebracht wordt, dus dan is het onherkenbaar!

3 jaar geleden

Ik heb zelf ook van de medicatie gebruik moeten maken dus ik had graag iets terug gedaan zoals dit.. helaas bestaat dit niet in België 😔

3 jaar geleden

Heb me vrijdag ingeschreven maar nog niets gehoord. Ook geen mail in de Spam. Ik kwam eigenlijk in iedere informatie wel wat over hun tegen en de verloskundige had het ook in de afspraak bevestigingsmail iets over staan.

3 jaar geleden

Reactie op DRF21

Heb me vrijdag ingeschreven maar nog niets gehoord. Ook geen mail in de Spa ...
Ze bellen je denk ik na het weekend ❤️

3 jaar geleden

Prachtig initiatief! Heb er 1x eerder van gehoord van een kennis die dat ook deed! Heb me net ook aangemeld!

3 jaar geleden

Lieve allemaal, ik ben voor het allereerst zwanger. Dit via een IVF-ICSI traject. Ik heb 3 weken geleden de Pregnylspuit gezet, welke dus hormonen via Moeders voor Moeders bevat. Ik ben zó dankbaar. Dus dank jullie wel, dat jullie dit willen doen voor anderen zoals ik♡ Uiteraard heb ik me ook ingeschreven om het terug te kunnen doen!!

3 jaar geleden

Dat is lief! Heel graag!
Hoi Mari86, Ik heb het nagevraagd... je mag met alle medicijnen mee doen, want dat filteren ze eruit. Dus je kunt gewoon mee doen!

3 jaar geleden

Reactie op Bebes93

Lieve allemaal, ik ben voor het allereerst zwanger. Dit via een IVF-ICSI tr ...
Oh wat mooi om te horen!!! Van harte gefeliciteerd en ik ga m’n plasjes met veeeel liefde opvangen ☺️.

3 jaar geleden

Reactie op Bebes93

Lieve allemaal, ik ben voor het allereerst zwanger. Dit via een IVF-ICSI tr ...
Geweldig gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb ook een aantal keren pregnyl nodig gehad in combinatie met IUI, en ben nu ook voor de eerste keer zwanger. Zo blij!🙏🏻 🍀 Heb me ook gelijk aangemeld bij moeders voor moeders. Zo bijzonder, eindelijk de kans om wat terug te kunnen doen. ❤️

3 jaar geleden

Ik heb me aangemeld. Ik ga maandag 10 augustus beginnen met de eerste krat💪🏼

3 jaar geleden

Ik wil ook graag mee gaan doen! Weet iemand antwoord op de volgende vragen. Wil het nog even geheim houden aangezien niemand het nog weet en wil niet dat de buren het als 1e ontdekken! Als de buren toevallig buiten staan horen ze dan de flessen rinkelen als ze bezorgd worden? En kan het ook in de avond bezorgd/opgehaald worden of alleen op de dag?

3 jaar geleden

Reactie op Tinyss

Ik wil ook graag mee gaan doen! Weet iemand antwoord op de volgende vragen. ...
Tijdstip is bij mij afhankelijk van de ronde van de chauffeur, hij komt in elk geval op woensdag. Kan de ochtend, middag of zelfs soms avond zijn. Je krijgt vooraf een berichtje in welk tijd blok ze komen. En ze kijken vooraf samen met je naar een discrete plek. Of het rinkelt weet ik niet, maar de kratten en het busje waarmee het op wordt gehaald zijn in elk geval niet voorzien van een logo oid.

3 jaar geleden

Reactie op gw89

Tijdstip is bij mij afhankelijk van de ronde van de chauffeur, hij komt in ...
Oke en kan je ook aangeven welke dag je zelf het handigst vind of word je ingedeeld in hoe het uitkomt?

3 jaar geleden

Reactie op Tinyss

Oke en kan je ook aangeven welke dag je zelf het handigst vind of word je i ...
Ik werd ingedeeld. Weet niet of je voorkeur voor een andere dag kunt opgeven 🤷🏼‍♀️