11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde !! Heb het sinds gister los gelaten en ga gewoon mee. Maar als er een gouden tip is hoor ik het graag.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Sinds 1 week wordt ze s nachts wakker tussen 3 en 4, dan is het ook huilen af en toe ontroostbaar. Ook wij geven ons over en maken een klein flesje... maar een gouden tip is zeer welkom!!

2 jaar geleden

Same✌️ Bij ons gaat het er ook zo aan toe, en die fles melk, veel plezier ermee en geniet er van, bij ons gaat die er ook gewoon in want ik heb d'r zoooo geen zin in 🤣🤣 hier 27 wk zwanger en kan indd de slaap goed gebruiken dus ik snap je helemaal! Driftbuien, zin door drammen, en dus snachts wakker worden, of heel vroeg in de ochtend (5u)

2 jaar geleden

Reactie op Mammie91

Same✌️ Bij ons gaat het er ook zo aan toe, en die fles melk, veel plezier e ...
Ik ben ook 26 weken zwanger. Dus wil s nachts slapen🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ilona26

Ik ben ook 26 weken zwanger. Dus wil s nachts slapen🤣
Hahah en dat geduld.....🥲

2 jaar geleden

Hier geven wij ook gewoon een fles melk in de nacht. Dit al eerder een periode gehad en het ging vanzelf weer over ☺️

2 jaar geleden

Haha we zijn dus niet de enige 😅 dat doet me al een soort van goed 😜

2 jaar geleden

Hier ook, zodra hij non stop begint te huilen in de nacht geven wij melk, ben 21 weken zwanger en geen kracht voor de strijd. Hoop maar dat deze fase snel voorbij is. Overdag ook alles is nee en constant zich dramatisch op de grond gooien etc

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Bijna elke nacht 2 uur wakker achter elkaar en soms ook nog een heel boos op de wereld🙈 dat flesje melk vliegt weleens door de lucht

2 jaar geleden

Als ze snachts wakker wordt gaat ze hier niet slapen zonder melk. Ik geef het gewoon. Ze heeft ook nachten dat ze ineens wel doorslaapt. Met nog een baby in huis zou ik niet te moeilijk doen en je niet teveel zorgen maken dat die fles maakt snachts zo erg is. Ik denk dat de komst van een baby ook voor haar nogal een verandering is en dat ze daardoor mogelijk slechter slaapt en meer aandacht vraagt. En als opa en oma zo reageren en ze daar goed slaapt zou ik haar vooral regelmatig brengen 😊 voor haar persoonlijke aandacht en meer rust voor jou

2 jaar geleden

Jahoor herkenbaar!! Er wordt midden id nacht geschreeuwd om LeLe (zijn woord voor melk) en zonder melk gaat ie echt noooo wat slapen. Iets met het is eeen faaaseeee