11 Reacties
2 jaar geleden
Same✌️ Bij ons gaat het er ook zo aan toe, en die fles melk, veel plezier ermee en geniet er van, bij ons gaat die er ook gewoon in want ik heb d'r zoooo geen zin in 🤣🤣 hier 27 wk zwanger en kan indd de slaap goed gebruiken dus ik snap je helemaal! Driftbuien, zin door drammen, en dus snachts wakker worden, of heel vroeg in de ochtend (5u)
2 jaar geleden
Hier ook, zodra hij non stop begint te huilen in de nacht geven wij melk, ben 21 weken zwanger en geen kracht voor de strijd. Hoop maar dat deze fase snel voorbij is. Overdag ook alles is nee en constant zich dramatisch op de grond gooien etc
2 jaar geleden
Als ze snachts wakker wordt gaat ze hier niet slapen zonder melk. Ik geef het gewoon. Ze heeft ook nachten dat ze ineens wel doorslaapt.
Met nog een baby in huis zou ik niet te moeilijk doen en je niet teveel zorgen maken dat die fles maakt snachts zo erg is.
Ik denk dat de komst van een baby ook voor haar nogal een verandering is en dat ze daardoor mogelijk slechter slaapt en meer aandacht vraagt.
En als opa en oma zo reageren en ze daar goed slaapt zou ik haar vooral regelmatig brengen 😊 voor haar persoonlijke aandacht en meer rust voor jou