11 Reacties
10 maanden geleden
Hallo,
Heel herkenbaar. Wij hebben sinds de baby tijd een slaap coach en kunnen we altijd even contact mee opnemen. Onze zoon was laatste tijd steeds 5:30 wakker en sliep om 19;00/19;30. Zij gaf direct aan om 18:15 voorlopig en dat heeft geholpen en slaapt weer door. Hij is 2,5 jaar oud trouwens. Ook merk ik dat hij in een nieuwe fase zit, feestdagen verkoudheid alles zal ook wel bij dragen aan het vroege wakker zijn. Maar goed hier dus een tip dit voor ons werkt.
10 maanden geleden
Reactie op sophiexx
Hallo,
Heel herkenbaar. Wij hebben sinds de baby tijd een slaap coach en ku ...
Ons zoontje is ook 2,5jaar. Vind het zo erg als hij dan al wenend in slaap valt😔
10 maanden geleden
Reactie op sophiexx
Ja dat snap ik goed. Probeer het eens om hem voor zijn moeheid in bed te le ...
Zal ik morgen eens proberen, net weer in bed gestopt en nu wel rustig,na een 45 min te hebben geprobeerd. 1u voor hij naar bed gaat wel Super actief🙈
10 maanden geleden
Hoihoi,
Onze dochter heeft hier ook last van. Is nu net pas eindelijk gaan slapen om 23:00... 😅
Iedere avond gaat het nu zo.
Ik heb vandaag ook geprobeerd om haar middagdutje over te slaan, maar daar wordt ze erg chagrijnig door. Toen heefy ze uit eindelijk toch even geslapen vanaf 6 uur tot half 8 ongeveer. Ik weet ook even niet wat goed is om te doen 😅
Hopelijk gauw weer een beter ritme
10 maanden geleden
Reactie op Laurier
Hoihoi,
Onze dochter heeft hier ook last van. Is nu net pas eindelijk gaan ...
Blij te horen dat ik niet alleen ben 🙈
10 maanden geleden
Wij hebben het ook een tijdje gehad. Bij ons sliep ze met 2 jaar al niet meer in de middag helaas. Eerder naar bed heeft toen geholpen en wat bij die van ons echt helpt is 19 uur in bed. Standaard ritueel: boekjes lezen en naar bed. Ze wordt nu tussen 6 en 7 uur wakker en daar teken ik wel voor.
10 maanden geleden
Hier ging hij super goed om 19u bij de trap al staan om naar bed te gaan. Nu eenmaal in bed begint het met jammeren wat over gaat naar echt huilen. Wilt ook opeens dat we naast hem liggen. Wat gek. Ik blijf hem wel nog steeds hetzelfde ritueeltje geven maar alsnog veranderd het naar dat gejammer. Is het gewoon een fase?
10 maanden geleden
Reactie op Maddydebs
Hier ging hij super goed om 19u bij de trap al staan om naar bed te gaan. N ...
Bij ons precies hetzelfde! Altijd zonder problemen naar bed en slapen, nu ineens moet de deur open blijven en het liefst bij haar blijven. Slaapt soms pas om 21.30 . Hopelijk is het een fase, herkent iemand het en/of heeft iemand tips
10 maanden geleden
Hier ook een tijdje terug heel slecht met naar bed gaan.
Hij wilde niets missen van wat wij deden.
Wat hier heel goed heeft geholpen , en wat ik nog elke avond zeg , is dat mama ook naar bed gaat en gaat slapen.
Sindsdien doen we ons avondritueel en meneer gaat lief liggen🙈
Afentoe eens even proberen om nog een extra kusje te krijgen maar ik mag op het moment niet klagen😅
10 maanden geleden
Hier hebben we ook een aantal dagen last gehad van onrust, onze dochter wou steeds dat we bij haar gingen liggen of naast haar bed zitten. Wat bij ons hielp is om te zeggen dat mama of papa na 10 minuten of straks weer komt kijken en een kusje komt geven. Dit heeft haar geholpen om in bed te blijven liggen en hierdoor viel ze wel gewoon zelfstandig in slaap.