8 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg!

4 jaar geleden

Ik lees ook mee

4 jaar geleden

Wij hebben een speel abonnement van lovevery. Het is wat prijzig maar de kleine man is er heel erg geïnteresseerd in. Je krijgt dan elke twee maanden speelgoed thuis gestuurd wat past bij de leeftijd. Je kan het abonnement elk moment stop zetten. Je krijgt er ook een boekje bij wat je nog buiten het speelgoed om kan ondernemen met de kleine zoals dat ze het rondom de zes maanden leuk vinden om bijvoorbeeld hun handen onder de kraan te doen, de lichtschakelaar aan en uit te doen en zien dat het donker en licht wordt etc.

4 jaar geleden

Reactie op Wanderlusttt

Wij hebben een speel abonnement van lovevery. Het is wat prijzig maar de kl ...
Dat ziet er leuk uit! Het zijn dus wel echt dingen waar je zoon zich ook lang mee kan vermaken? En kopen jullie buiten dat om ook speelgoed voor hem of hebben jullie aan dat abonnement genoeg?

4 jaar geleden

Reactie op Luciëne2

Dat ziet er leuk uit! Het zijn dus wel echt dingen waar je zoon zich ook la ...
We hebben ook nog wat andere speetjes, maar die hebben wij gekregen of al voor de geboorte gekocht. Hij kan zich goed vermaken met de speeltjes. Wij hebben ook het speelkleed van lovevery en daar zit ook een knisper zone op en een zone met verschillende stofjes dat vindt hij ook nog steeds leuk. Zijn favoriet nu zijn de dingen die hij de speelkit zaten en twee bijtringen. Van de week hoorde ik hem jammeren dus keek ik naar het speelkleed had hij zich OP dat gekleurde “rad” gerold. Geen idee hoe maar hij lag met zijn benen erop 😂 en kwam er natuurlijk niet meer zelf vanaf.

4 jaar geleden

Er zijn een aantal boeken van Simone Davies over ‘montessori voor thuis’, misschien heb je daar iets aan als achtergrond en inspiratie?

4 jaar geleden

Ze hebben een leuke speelkleed in de ikea. Vandaag achter de ‘activity garden treehouse’ geweest van little tikes. Had eens gelezen dat ze zit ook super leuk vinden.

4 jaar geleden

Wij hebben een abonnement bij “oh my baby” .. soortgelijk aan lovevery, maar dan wat minder prijzig! Als ik de speeltjes op de foto hieronder zie hebben wij bijna identieke speeltjes ontvangen☺️ Wij kopen naast dit geen andere speelgoed, tenzij ze iets super leuk vindt bij iemand anders thuis (of bij de opvang).