68 Reacties

5 jaar geleden

Jollein!

5 jaar geleden

Reactie op Ylins mom

Jollein!
Heb je een foto? 🤗 en welke TOG? Zie dat we bijna tegelijk uitgerekend zijn! ☺️

5 jaar geleden

Ik heb het volgende ☺️ Kuka Runa ledikant deken (dikke deken) Jolein ledikant deken (basic) Meyco wiegdeken (basic) Door oma gehaakte deken😁 De moltons en hoeslakens zijn van meyco.

5 jaar geleden

Ik heb gekozen wat ik mooi vond.

5 jaar geleden

Koeka vind ik ook heel mooi en kwalitatief! ps mooie kinderkamer 🥰

5 jaar geleden

Babys only is heel fijn en goed mooie kleuren ook! Alleen is wel erg prijzig, ik heb deze spullen wel gehad voor ons eerste zoontje. Nu wilde ik panter met roze en vond dan nu toch baby's only iets te prijzig heb nu een laken en ledikant hoes van prenatal eigen merk ziet er heel goed en mooi ook uit! Ook ken ik iemand die zelf dekens enz maakt dus laat ook nog wat maken, is mn kapster dit doet ze nu in corona tijd erbij dus gun haar dan meer de centjes als een grote babyzaak ofzo 🙈 Madebynylon.nl is ook allemaal hand gemaakt en kan je naar eigen smaak samen laten stellen. Meyco heeft ook mooie dekens enzovoorts. Koeka is ook heel fijn!

5 jaar geleden

Jolein! (River knit) staat hiet heel mooi bij👌🏼! (En eigenlijk ben ik wel benieuwd benieuwd geworden naar het hele babykamertje😍😍)

5 jaar geleden

Ik ben meyco fan! Heb één Deken met en één zonder velvet voor de ledikant, afhankelijk van hoe warm het dan is en hoe koud of warm onze kleine man van zichzelf gaat zijn.

5 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor Baby's only, veel mooie spullen te vinden op Marktplaats of Vinted

5 jaar geleden

Reactie op M-2e-kindje

Ik heb gekozen wat ik mooi vond.
En wat vind je mooi? Ik vind het zo slecht te beoordelen op internet. De kleuren, stofdikte en kwaliteit. Heb hydrofiele doeken gekocht van Konges Slojd. Super leuk, maar echt dun!

5 jaar geleden

Reactie op Mama voor de 2 keer

Koeka vind ik ook heel mooi en kwalitatief! ps mooie kinderkamer 🥰
Dank je! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Michelle Van Eekeren

Babys only is heel fijn en goed mooie kleuren ook! Alleen is wel erg prijzi ...
Baby’s Only kwam ik tegen! Lijkt me mooi inderdaad!! Meyco nog niet bekeken. Ga ik nu doen, dank je!

5 jaar geleden

Reactie op Janienx

Jolein! (River knit) staat hiet heel mooi bij👌🏼! (En eigenlijk ben ik wel ...
Wat een goede tip!! Dank je! De andere kant is behang met te lieve diertjes. Daar staat de commode tegenaan. Kledingkastje is een antieke meidenkast die we nog moeten opknappen. Antieke Biedermeier stoel is daarna aan de beurt. 😬 Ik stuur aankomende week wel wat foto’s. Commode staat net in elkaar. 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje25

Ik ben meyco fan! Heb één Deken met en één zonder velvet voor de ledikant, ...
Heb je een foto van jouw set? Heel benieuwd!

5 jaar geleden

Ik heb de hele lijn van Jollein Bloom aangeschaft voor in de wieg en voor in het ledikant. Dit vind ik voor zowel een jongen als een meisje leuk! Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen want het zit nog in de verpakkingen. Ik heb ook wel hele mooie Scandinavische merken voorbij zien komen tijdens mij zoektocht naar bedlinnen. Ik denk dat je ook goed moet kijken naar de stijl van het bedlinnen die je mooi vindt staan bij je babykamer. En dan misschien eens 1 lakentje bestellen om te kijken of de kleur je bevalt, voordat je alles aanschaft ?

5 jaar geleden

Oehhh 🥰Sebra kili bedje

5 jaar geleden

Ik vind Jollein erg mooi, goede kwaliteit ook als ik mijn lakens en dekens voel/bekijk.

5 jaar geleden

Ik heb alles van Meyco en Jollein. Ziet er mooi uit! Maar hoe de kwaliteit is, geen idee. En qua aankleedkussen Bebe jou. Vond ik een mooie stevige kussen

5 jaar geleden

Baby’s only hebben wij alles van! Hele mooie kwaliteit en verschillende diktes

5 jaar geleden

Ik vind het merk Nanami erg fijn. De dekens zijn (bijna) 100% katoen. Mijn kraamhulp gaf aan dekens te gebruiken van katoen of wol omdat dat veel beter ademt in de zomer en warmer is in de winter. Andere merken zijn vaak gemaakt van synthetische stoffen. Misschien nog andere merken die ook katoen/wol zijn maar ik heb ze nog niet gevonden