11 Reacties

4 jaar geleden

Volg!

4 jaar geleden

????

4 jaar geleden

Je hebt er als het goed is een matras in, dan weet je toch (of dat Google je ff) wat je voor de rest nodig hebt en in welke maat etc? 😊

4 jaar geleden

Ik maak hoeslakens voor mozesmandjes mocht je opzoek naar iets kun je een kijkje nemen op m’n insta madebyjanice_ 😁

4 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Je hebt er als het goed is een matras in, dan weet je toch (of dat Google j ...
Oh ja zo slim was ik zelf ook wel hoor.. maar dacht dat er misschien wel mensen waren die wat aardiger als jij zouden antwoorden😊

4 jaar geleden

Reactie op frefre

Ik maak hoeslakens voor mozesmandjes mocht je opzoek naar iets kun je een k ...
Zal ik doen dankjewel🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Leyla68

Oh ja zo slim was ik zelf ook wel hoor.. maar dacht dat er misschien wel me ...
Nouja, je reageert met vraagtekens omdat er klaarblijkelijk niet snel genoeg wordt gereageerd. Volgens mij interpreteer je mijn antwoord een beetje verkeerd. Ik probeer je te helpen... Succes verder 😊

4 jaar geleden

Hai! Ik heb ook een mozesmandje van HolaBB. Wat zijn ze leuk he?:) Daar heb ik ook 2x een molton besteld die er precies in past en 2x een hoeslakentje maar die waren wel echt groter dan het matrasje dus ik denk dat je elk hoeslaken van 84x44 kunt gebruiken. En ik heb 2x een wiegdekentje gekocht die er ook mooi in past

4 jaar geleden

Zo ziet ons wiegje eruit. Ik heb gewoon een standaard molton en hoeslakentje voor een wieg besteld. Als het iets te ruim is kun je het aan de onderkant met een baby veiligheidsspeld nog mooi strak maken 😊. Zo heb ik dat bij mijn dochtertje ook gedaan!

4 jaar geleden

KaatjePluk heeft ook hele mooie hoeslakentjes. Dacht dat die ook geschikt zijn voor in een mozesmandje
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Kwestie van opmeten toch? Als wieglakentjes te groot zijn kun je misschien wat met hoeslakens voor in de wandelwagen, die zijn ook ovaal.