Hi girlss,
Ik heb een vraagje over de Mozesmand. Deze wil ik gebruiken in mijn kamer als wieg. Alleen weet ik niet hoe ik het moet opmaken dus wat ik ervoor nodig heb. Wat moet ik allemaal gebruiken en welke formaat moet ik kopen. Gewoon een wieglaken en wiegdeken? En welke hoeslaken. Iemand tips? Misschien ook foto's?
Oh ja zo slim was ik zelf ook wel hoor.. maar dacht dat er misschien wel me ...
Nouja, je reageert met vraagtekens omdat er klaarblijkelijk niet snel genoeg wordt gereageerd. Volgens mij interpreteer je mijn antwoord een beetje verkeerd. Ik probeer je te helpen... Succes verder 馃槉
Hai!
Ik heb ook een mozesmandje van HolaBB. Wat zijn ze leuk he?:) Daar heb ik ook 2x een molton besteld die er precies in past en 2x een hoeslakentje maar die waren wel echt groter dan het matrasje dus ik denk dat je elk hoeslaken van 84x44 kunt gebruiken. En ik heb 2x een wiegdekentje gekocht die er ook mooi in past
Zo ziet ons wiegje eruit. Ik heb gewoon een standaard molton en hoeslakentje voor een wieg besteld. Als het iets te ruim is kun je het aan de onderkant met een baby veiligheidsspeld nog mooi strak maken 馃槉. Zo heb ik dat bij mijn dochtertje ook gedaan!