10 Reacties

2 jaar geleden

Geen idee, ik drink eigenlijk nooit uit de bekers van mn kleine 😅

2 jaar geleden

Haal je de rubber er uit als hij in de vaatwasser gaat? Want daar gaat troep onder zitten.

2 jaar geleden

Reactie op tessa13696

Haal je de rubber er uit als hij in de vaatwasser gaat? Want daar gaat troe ...
Ja ik haal m volledig uit elkaar ja

2 jaar geleden

Reactie op Kersje5

Ja ik haal m volledig uit elkaar ja
Hmm geen idee dan. Hier geen last van.

2 jaar geleden

Ja dit herken ik. Hier had ik als kind altijd last van als ik uit plastic bekers dronk! Ik haat plastic bekers haha. Ik merk dit ook met de bekers van m’n kinderen.

2 jaar geleden

Hier ook, de vaatwastablet smaakt trek in alles van plastic en siliconen, me plastic bakjes en zelfs de silicone taartvorm smaakt na tablet 😑

2 jaar geleden

Ja hier ook. Zoonlief drinkt al een paar maanden uit een glas en doet dat liever dan uit de Munchkin, al pakt hij die wel als er geen glas in de buurt is.

2 jaar geleden

Je hebt de beker ook in RVS dan heb je geen last van de plastic smaak.

2 jaar geleden

Wij hadden dit laatst ook met een siliconen bord. Ineens wilde de kleine niks meer eten na een paar happen ook zijn favorieten gerechtjes niet. Ik nam ook een hap meer in de zin van, een hapje voor mama een hapje voor jou en toen besefte ik dat alles naar zeep smaakte 🙃 komt dus door de vaatwasser. Sinds ik nieuwe bordjes heb gehaald en deze met de hand was eet de kleine weer zijn bordje helemaal leeg.

2 jaar geleden

Dank voor de berichtjes. Dat idee had ik ook. Net met de hand gewassen en t probleem is verholpen. Niet fijn maargoed