Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer kwa muziekmobiel boven de box. Vind het online shoppen erg lastig, maar wil wel graag 1 bestellen. Welk muziek mobiel hebben jullie? En bevalt deze kwa geluid, kwaliteit ☺️ wil graag neutrale zand kleuren of oud roze 😬 iemand ideeën?
Ik heb er een via Marktplaats van Tiny Love. Wel wat fellere kleurtjes maar ik begreep dat dat voor die kleintjes straks aantrekkelijk is om naar te kijken. En draait ook rond. Gekozen voor deze omdat er vele geluidjes opzitten en werkt op batterijen ipv opwinden (loopt dus wat langer door en stukje gemak voor ons)
Ik heb bij onze eerste een gekocht en gekozen op uiterlijk, wat een afschuwelijk geluid kwam daar uit 😨 daarna maar eerst gaan luisteren en aan de hand daarvan een aangesch
Ik ben echt helemaal weg van deze! Gekregen van mijn schoonouders met kerst. Van Jollein. Lama’s bewegen naar voren (te schattig om te zien) en het geluid is heel lief. Kleur mooi neutraal. Echt top! 🥰
Ik vind die van little dutch heel mooi qua zicht maar het muziekje afgrijselijk, daar ga ik mijn kindjes niet onder leggen,...ik heb nu een 2e hands van Tiny love met verschillende muziekjes die echt zacht zijn en ook echt rustgevende muziekjes en gelukkig draaien de poppetjes niet zo hysterisch😅 dat was mijn criterium en keuze uiteindelijk, hopelijk kun je er iets mee😉
Wij hebben eentje via vinted van pouce et lina. Je kan de muziekjes horen op de website. Die van ons klinkt heel mooi, ik word er vaak emotioneel van 😂😂😂 hormonen 😅