53 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben bezig om hem zelf te maken van vilt.. heb een basic zonder poppetje gekocht

5 jaar geleden

Ik ga zoiets zelf maken met vilt 😁 staan op Pinterest een hoop leuke ideeën

5 jaar geleden

Ik heb de boxmobiep van lief was bij van asten in de aanbieding voor maar 9.99

5 jaar geleden

Ik heb er een via Marktplaats van Tiny Love. Wel wat fellere kleurtjes maar ik begreep dat dat voor die kleintjes straks aantrekkelijk is om naar te kijken. En draait ook rond. Gekozen voor deze omdat er vele geluidjes opzitten en werkt op batterijen ipv opwinden (loopt dus wat langer door en stukje gemak voor ons)

5 jaar geleden

Done by deer 🥰🥰

5 jaar geleden

Ik heb bij onze eerste een gekocht en gekozen op uiterlijk, wat een afschuwelijk geluid kwam daar uit 😨 daarna maar eerst gaan luisteren en aan de hand daarvan een aangesch

5 jaar geleden

Ook foto’s? 😬

5 jaar geleden

Reactie op Tine89

Ik heb bij onze eerste een gekocht en gekozen op uiterlijk, wat een afschuw ...
Haha online kun je zo lastig luisteren 😕

5 jaar geleden

Reactie op Eemily95

Ik ga zoiets zelf maken met vilt 😁 staan op Pinterest een hoop leuke ideeë ...
Heel creatief om zelf te maken 😍 maar ben beetje van het gemak haha.

5 jaar geleden

Ik heb er een van little dutch. Ik heb de groene maar ze hebben hem ook in het roze.

5 jaar geleden

Ik ben echt helemaal weg van deze! Gekregen van mijn schoonouders met kerst. Van Jollein. Lama’s bewegen naar voren (te schattig om te zien) en het geluid is heel lief. Kleur mooi neutraal. Echt top! 🥰

5 jaar geleden

Wij hebben deze van lievkado (instagram). Je kunt hem helemaal zelf samenstellen! Heel blij mee.

5 jaar geleden

Wij hebben deze van lievkado (instagram). Je kunt hem helemaal zelf samenstellen! Heel blij mee.

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij henpkado, nog niet binnen maar ben erg benieuwd 😊

5 jaar geleden

Ik vind die van little dutch heel mooi qua zicht maar het muziekje afgrijselijk, daar ga ik mijn kindjes niet onder leggen,...ik heb nu een 2e hands van Tiny love met verschillende muziekjes die echt zacht zijn en ook echt rustgevende muziekjes en gelukkig draaien de poppetjes niet zo hysterisch😅 dat was mijn criterium en keuze uiteindelijk, hopelijk kun je er iets mee😉

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van deem design, via vinted gekocht. Vind de houten van little dutch ook wel erg leuk!

5 jaar geleden

Wij hebben de Licorne van Maisons du monde, nog niet uitgehaald dus ik kan nog niks zeggen over het muziekje.

5 jaar geleden

Wij hebben eentje via vinted van pouce et lina. Je kan de muziekjes horen op de website. Die van ons klinkt heel mooi, ik word er vaak emotioneel van 😂😂😂 hormonen 😅

5 jaar geleden

Reactie op mies04

Haha online kun je zo lastig luisteren 😕
Ja dat is wel een nadeel😅 wij hebben er een van infantino, dat is in ieder geval met geluid al een aanrader 😁

5 jaar geleden

Wij hebben gisteren deze binnen gehad, heel blij mee!