30 Reacties

5 jaar geleden

Bij Lio moet ik aan een LIO stage denken, of aan Lio en Stitch de tekenfilm 🤫 Dat zou een nadeel kunnen zijn. James vind ik een leuke naam!

5 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Bij Lio moet ik aan een LIO stage denken, of aan Lio en Stitch de tekenfilm ...
Dat is Lilo 😅

5 jaar geleden

Tsja... Een naam is heel persoonlijk. Lio wat unieker denk ik. Maar James kom je tegenwoordig ook niet veel tegen. Iig geen namen die je gek kan afkorten if direct gekke rijmwoorden. Daar denk ik ook altijd aan.

5 jaar geleden

Allebei leuk, lio is wat origineler maar klinkt wel lekker. Denk inderdaad associatie met lilo en stitch snel gemaakt, of lion. Misschien wordt hij ook soms op die manier uitgesproken (lajo), iig in het Engels. James kan niet veel mee mis gaan, vind ik ook een leuke naam, komt wel vaker voor.

5 jaar geleden

Ik vind de naam james heel mooi, ik vind het wel een hele nette naam

5 jaar geleden

Ik vind persoonlijk lio een leukere naam. De naam James word met regelmaat aan een hond gegeven

5 jaar geleden

Ik hou persoonlijk van unieke namen en vind Lio en James intussen echt uitgemolken. Bij ons op werk zijn er dit jaar 4 zwanger geworden en twee collega's hebben hun zoontje James genoemd (Lio lees je weer heel vaak hier op het forum). Ik vind James verder een prachtige naam, dus als een veelvoorkomende naam jouw niks uitmaakt gewoon lekker voor gaan. 🙌

5 jaar geleden

ik vind lio persoonlijk een leukere naam , james beetje oud bollig . lio is echt een apparte naam die je niet vaak hoort en meer van deze tijd

5 jaar geleden

Ik vind lio leuk

5 jaar geleden

Mijn tweeling heten Rose en James ❤💙

5 jaar geleden

Voordeel: James en Lio is internationaal, misschien handig met werk later. Nadeel: James hoor je nu echt superveel. Ik zit in het onderwijs en in het onderwijs heb je een LIO-stage. Ik vind het echt een hele vreemde naam 😂 nog nooit van gehoord ook.

5 jaar geleden

Lio! Ook leuk met een schuin streepje op de i. Dus leuk Lío

5 jaar geleden

Lio, James is mooi maar hoor je nu heel vaak. En Lio vind ik origineel. Maar kies waar jij je goed bij voelt. Bij Lio denk ik aan Messi, Lionel.

5 jaar geleden

Ik zou ze beide gebruiken, maar dan James als 2e naam en Lio als roepnaam. Lio James, vind het wel stoer!

5 jaar geleden

Lio vind ik geweldig! James vind ik persoonlijk niet origineel en kom ik vaak tegen, en ik ben zelf echt van de unieke en aparte namen. Lio zou ik zelf ook nog doen!🥰

5 jaar geleden

Ik vind zelf Lío heel leuk, maar dat wilt mijn vriend absoluut niet. En we hebben ook heel erg aan Lio James zitten twijfelen, maar besloten dat we toch echt maar 1 naam willen. Met James zijn geen andere associaties te maken. Lio is inderdaad origineel en amper verkeerd uit te spreken. Alleen mijn achterneefje heet James. Verder ken ik niemand met deze naam. Vind het zo lastig. Ik denk ook vooral aan later. Is Lio bijvoorbeeld nog leuk als je 50 bent. Blijf het heel lastig vinden. Wat wij mooi vinden is dat Lio kleine leeuw betekent en wij beide het sterrenbeeld Leeuw hebben. Het past er in die zin bij, maar ik vind het belangrijker dat het pesten met zijn naam bijvoorbeeld zo moeilijk mogelijk gemaakt wordt. Ook al voorkom je dit natuurlijk niet altijd.

5 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Voordeel: James en Lio is internationaal, misschien handig met werk later. ...
Ja dat ken ik ook inderdaad. Maarja hoe vaak gebruik je dat nu en hoevaak zullen ze zijn naam er mee associëren. Zo kun je voor James ook 'minder leuke' dingen bedenken. Maar heb er wel even over nagedacht ja. Ik dacht het komt me bekend voor haha!

5 jaar geleden

Ik zou voor Lio gaan. Korte krachtige orginele stoere naam 🥰💙

5 jaar geleden

Vind Lio wel heel mooi, maar de vertaalmachine geeft dit:

5 jaar geleden

Lio