14 Reacties
één jaar geleden
Hebben wij ook gehad, hier gaat het iets beter naar al paar weken dat dit gaande is, warme melk helpt alleen om haar weer in slaap te krijgen 😅
één jaar geleden
Hier merk ik het ook... (A.s. donderdag 2 jaar) en opeens weer geklooi in de nacht...
Ik dacht eerst dat het door mijn zwangerschap kwam (38 weken) en dat papa wat meer doet.... Maar ik merk ook plots een enorme mentale groei... Lijkt wel alsof ze in een week allemaal nieuwe dingen kan 🙃
één jaar geleden
Mijn zoontje wordt ook iedere nacht gillend wakker... stipt 3u. Hij slaapt vaak nog half en ligt helemaal in een hoekje. We leggen hem nu gelijk bij ons in bed want hij slaapt daar zo weer verder anders hebben we vanaf 3u in de nacht allemaal geen slaap meer... wordt er ook niet goed van 😅 keer op keer slechte nachten blehh
één jaar geleden
Ja hier ook, inderdaad ook helemaal in een hoekje opgerold liggen. Dacht eerst dat haar bedje te klein geworden was, maar het valt nu op dat ze de zijkanten zelf opzoekt.
Ik dacht zelf aan de 2-jaar-slaapregressie of aan doorkomende kiesjes (dan lijkt ze ook een soort hoofdpijn te hebben waarbij ze druk tegen haar hoofd fijn lijkt te vinden). Hopelijk snel weer rustigere nachten🤞 die arme kleintjes.
één jaar geleden
Wij hebben dat ook een paar weken gehad, het gekrijs en gehuil ‘s nachts ging door merg en been. Oordopjes boden mij het nodige om er doorheen te komen! Zo kon ik bij haar blijven tot ze weer rustig was en weer ging slapen, zonder piepende oren te krijgen 😅sinds 2 weken ongeveer lijkt het weer over. Onze dochter is nooit een goede slaper geweest en dat is ze nog niet, maar dat hysterische huilen om het half uur is gelukkig klaar! Het leek een combinatie van veel ontwikkelingen doormaken, ze wilde ook maar weinig eten, nachtmerries, verlatingsangst, alles zelf willen doen. Hopelijk is het bij jullie ook tijdelijk!
één jaar geleden
Hier ook begonnen net voor ze 2 werd. Dacht dat het was omdat ik zwanger ben van de 2e, combinatie met de bv die anders smaakt en behoorlijk afgenomen is..
Blij dat dit niet het geval is en het er gewoon weer bij hoort. 🙈 Voelde me zo schuldig dat ik zwanger ben en ze daar zo’n last van heeft. 😔
één jaar geleden
Hier ook zo herkenbaar op dit moment. Zo vermoeiend. Hopelijk is het snel voorbij.