4 Reacties
vor einem Jahr
Hier is het overdag 1/1,5 uur en de nachten zijn 8-9 uur. Kan niet zeggen dat ik dit genoeg vind want ze is best snel humeurig en komt moe over, maar hoe ik haar langer laat slapen weet ik ook niet. De nachten is ze sowieso vaak wel een aantal keer wakker. Zonder middag dutje redt ze het helemaal niet.
Geen idee of dit een fase is ik hoop het wel vooral met nummer 2 onderweg worden de nachten wel erg kort. 🙈
vor einem Jahr
Reactie op lauravmr
Ooh dat is inderdaad ook niet zo veel! Vooral als je merkt dat ze moe over ...
Ik hou de slaapjes qua tijd nog bij in een app, augustus en september zat ze gemiddeld op 11 over de hele dag, de laatste weken zitten we op 10/10,5. Het was nooit heel veel voor mij gevoel, maar de nachten zijn ook weer heel onrustig, doorslapen doet en deed ze al amper maar nu is ze gerust een uur soms langer wakker.
Wij kunnen haar “verplichten” om te slapen door in de auto te stappen met haar, maar dit heeft helaas geen effect op langer slapen. We doen dit vaak wel als ze haar middagslaapje blijft weigeren en ze echt op omvallen staat maar er erg tegen blijft vechten.
vor einem Jahr
Hier ook sinds een aantal weken helemaal geen middag dutje meer, maar de nachten zijn ook niet langer dan 10 uur. Meestal slapen rond 19:30 en wakker rond 6:00. En dan vaak ook nog één of meerdere keren wakker in de nacht. Ben ook vaak bang voor slaap tekort, maar meer dan dit lukt gewoon niet…