12 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn gelukkig af van sprong 10. Dat was 2 weken lang 2x in de nacht wakker worden en ze wilde niet meer slapen tot dat ze een flesje kreeg. Ik deed dan gewoon een flesje maken met een beetje melk en ze sliep weer als een roos voor een paar uur. Nu slaapt ze gelukkig weer al een paar dagen van 19:00 tot 07:30 😅.
2 jaar geleden
Reactie op Nisaa
Wij zijn gelukkig af van sprong 10. Dat was 2 weken lang 2x in de nacht wak ...
Oo wat fijn dat jullie uit de sprong zijn, wij waren ook helemaal van de melk af snachts.. maar vanacht wel weer gegeven maar zelfs dat hielp niet eens 😅
2 jaar geleden
Wij zijn hem gelukkig ook voorbij. Zeker 2 dikke weken overdag niet te genieten! Snachts gelukkig niet veel last gehad, maar jeetje gezelligheid was ver te zoeken. Drammen, gillen, niet luisteren en alleen maar stoute dingen doen. Ze werd vaak op de mat gezet en er werd een hoop gehuild in huis 😅.
Nu is ze sinds deze week het zonnetje in huis🥰 eindelijk weer lekker knuffelen en leuk alleen spelen en samen. En is ze overdag veel langer wakker en toe aan 1 slaapje.
Even volhouden mama!
2 jaar geleden
Hier ook zo! Gisteravond 23.00 mega hard krijsend wakker, bijna overgeven van het huilen. Niet te troosten, leek wel alsof ‘ie er niet helemaal bij was! Om 00.30 onder groot protest in bed gelegd en heeft nog een half uur gejammerd maar is weer gaan slapen. Hoop zo dat dit van korte duur is 🫢
2 jaar geleden
Hier al bijna 2 weken snachts echt een drama. Begint in de avond als ze ongeveer 1 uur heeft geslapen
2 jaar geleden
Reactie op fullmoon
Kan ook de slaapregressie zijn die rond de 18 maanden plaatsvindt.
De spron ...
Ohmenn nou deze zitten wij in deze ik, drama!!!
Ik loop al dagen als een zombie rond en ben kapot.
Huilen huilen huilen, soms uren lang terwijl ze de nachten al doorslaapt vanaf 3 maanden ofzo 😱😨
2 jaar geleden
Hier gaat ‘t echt weer goed nu, ondanks een verkoudheid.
Wat wij doen als hij gaat huilen is er niet gelijk heen gaan. Hij wordt dan zo wakker dat slapen niet meer lukt.
En als we er dan wel heen gaan (omdat hij echt overstuur raakt bijvoorbeeld), houden we consequent constant dezelfde troost aanpak aan.
Handje op z’n buik terwijl hij in z’n bedje ligt. En anders bij écht overstuur even troosten op onze schoot op de stoel in z’n kamer.
We halen ‘m nooit uit z’n kamer, doen ‘t licht niet aan en gaan ook niet ineens een fles geven ofzo.
Sterkte iedereen!
2 jaar geleden
Reactie op fullmoon
Hier gaat ‘t echt weer goed nu, ondanks een verkoudheid.
Wat wij doen als ...
Ik ga er nooit meteen heen alleen het word uiteindelijk wel vervelend als hij anderhalfuur 5 min stil is en dan weer miept en weer 5 minuten stil en weer miepen🙈🙈