11 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ik gebruik ook navilit. Ik ben ook altijd moe. Maar het werkt idd wel tegen misselijkheid. Eerst kon ik niets binnenhouden.. Als je het enkele weken neemt went je lichaam er wel aan. En begin je iets minder last te hebben van vermoeidheid. Groetjes

4 jaar geleden

Ik neem het ook, mocht volgens de huisarts 2 ‘s avonds, eentje ‘s morgens en eentje ‘s namiddags als dat nodig was. Met gynae in gesprek gegaan en beslist om eentje ‘s avonds te nemen tussen avondeten en slapengaan. Werkt prima! Ik ben ook wel hele dag vermoeid, zou liefste gewoon opstaan-eten-slapen en die cyclus gewoon herhalen 😅

4 jaar geleden

Ik neem hem ook sinds kort en merk inderdaad wel een verschil met name s'morgens als ik opsta geen ochtend misselijkheid meer en door de dag heen. Dus wel echt een aanrader voor zij die echt misselijk zijn Groetjes

4 jaar geleden

Ja ik! Neem het sinds 3 weken en voel me hier echt zoveel beter door. Voor mij werkt het best 2 pillen voor ik ga slapen en dan in de ochtend nog eentje. Nu ik 11 weken ben ga ik wel proberen af te bouwen

4 jaar geleden

Ik neem dit ook! Sinds ik het neem is de misselijkheid veel beter, maar hierdoor twijfel ik zo hard of alles nog wel oké ik met de baby... 😔 van elke dag ziek, naar een normale routine is echt raar..

4 jaar geleden

Ik ben nog steeds erg misselijk. Het overgeven is iets verminderd maar ik voel me nog steeds slecht.

4 jaar geleden

Wanneer zijn jullie begonnen met afbouwen en hoe lang hebben jullie dit geslikt? Ik ben nu 14 weken zwanger van een tweeling en gebruik dit middel al zo’n 7 weken. Al een paar keer geprobeerd af te bouwen, maar na een paar dagen begin ik dan alweer over te geven en is mijn eetlust weg.

4 jaar geleden

Weet iemand waar je deze nog kan vinden? In België geven alle apothekers aan sinds vrijdag dat het op is en bestellen uit buitenland kan niet volgens hen. Heb er verschillende gecontacteerd maar zonder dat ze voorraad hebben. Hebben nu eentje gevonden op 80km van huis die misschien nog een doosje heeft... Ik ben beetje wanhopig aan het worden aangezien dit goed helpt en ik nu 3 weken goed was. Nu terug naar af...

4 jaar geleden

Reactie op Tinne993

Weet iemand waar je deze nog kan vinden? In België geven alle apothekers aa ...
Klopt, mijn apotheek heeft ook 7 andere apotheken moeten opbellen. Niemand wilde hun laatste doosje(s) weggeven omdat ze gereserveerd waren voor vaste klanten. Momenteel is er geen nieuwe datum waarop de leverancier aangeeft dat er aangeleverd zal worden. Misschien eens over de grens kijken? Weet niet als je daar met een BE doktersbriefje kan gaan?? Veel succes alvast!

4 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Wanneer zijn jullie begonnen met afbouwen en hoe lang hebben jullie dit ges ...
Nog niet beginnen afbouwen, vandaag 12+2. Ik denk dat ik vanaf 14-15w ga proberen afbouwen. Misschien goed idee om eens te informeren bij je vk of gyn?

2 maanden geleden

Dames, klopt het dat je helemaal naar wordt als je wil gaan afbouwen? Of een dag bent vergeten te slikken