11 Reacties
4 jaar geleden
Ik neem het ook, mocht volgens de huisarts 2 ‘s avonds, eentje ‘s morgens en eentje ‘s namiddags als dat nodig was.
Met gynae in gesprek gegaan en beslist om eentje ‘s avonds te nemen tussen avondeten en slapengaan.
Werkt prima!
Ik ben ook wel hele dag vermoeid, zou liefste gewoon opstaan-eten-slapen en die cyclus gewoon herhalen 😅
4 jaar geleden
Wanneer zijn jullie begonnen met afbouwen en hoe lang hebben jullie dit geslikt? Ik ben nu 14 weken zwanger van een tweeling en gebruik dit middel al zo’n 7 weken. Al een paar keer geprobeerd af te bouwen, maar na een paar dagen begin ik dan alweer over te geven en is mijn eetlust weg.
4 jaar geleden
Weet iemand waar je deze nog kan vinden? In België geven alle apothekers aan sinds vrijdag dat het op is en bestellen uit buitenland kan niet volgens hen. Heb er verschillende gecontacteerd maar zonder dat ze voorraad hebben.
Hebben nu eentje gevonden op 80km van huis die misschien nog een doosje heeft...
Ik ben beetje wanhopig aan het worden aangezien dit goed helpt en ik nu 3 weken goed was. Nu terug naar af...
4 jaar geleden
Reactie op Tinne993
Weet iemand waar je deze nog kan vinden? In België geven alle apothekers aa ...
Klopt, mijn apotheek heeft ook 7 andere apotheken moeten opbellen. Niemand wilde hun laatste doosje(s) weggeven omdat ze gereserveerd waren voor vaste klanten.
Momenteel is er geen nieuwe datum waarop de leverancier aangeeft dat er aangeleverd zal worden.
Misschien eens over de grens kijken? Weet niet als je daar met een BE doktersbriefje kan gaan??
Veel succes alvast!