6 Reacties

5 jaar geleden

Ik draag zelf acryl nagels en mijn verloskundige heeft nog nooit gezegd dat het niet mag.... ook heb ik gevraagd in het ziekenhuis of het mag ivm de bevalling en ook dat was goed!

5 jaar geleden

Ik zou niet inzien waarom niet. T鈥檚 alleen de lijm die misschien wat heftig kan ruiken , maar ik gebruik ook gewoon nog nagellak moet toch gewoon netjes voor de dag komen op m鈥檔 werk.

5 jaar geleden

Ik twijfelde hier ook over, voorheen was men heel streng en werd het afgeraden vanwege de lijm/chemische stofjes die via je nagel(riem) in kleine beetjes in je bloedbaan terecht kunnen komen. Maar tegenwoordig mag/kan het gewoon馃槉 de hoeveelheid wat schadelijk kan zijn is zo hoog daar kom je niet aan.

5 jaar geleden

Nepnagels zijn alleen niet handig voor het saturatie meten. Verder maak het niet zoveel uit.

5 jaar geleden

En ik zet zelfs nog dagelijks acryl nagels, en dat mag ook volgens de opleiding. Plak nagels zijn echt geen probleem

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reactie. Sommige laten al los door stoten dus scheelt weer haha. Gelukkig kan het niet kwaad fijn om te lezen!