4 Reacties

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde met onze dochter van 21 maanden. Ook alleen maar bij ons in bed, of als wij haar handje vasthouden. Snachts ook krijsen zodra ze doorheeft dat we weg zijn, en dan beland ze vaak bij ons in bed. Ik hoop dat het verlatingsangst is en dat het dus snel weer over gaat. Geen tips dus, zelf ook zoekende.. Overstap naar een groter bed vind ik haar nog te klein voor

één jaar geleden

Hier ook een periode gehad. Na een week heel ziek te zijn en tussen ons in geslapen te hebben. Meneer wou alleen maar bij mij in bed... Naar boven lopend zei hij al 'mama bed' Ik was er klaar mee.. heb 3 avonden doorgezet.. 4x eruit. Huilen, driftbuien.. naar beneden willen.. Maar hij slaapt weer door en in zijn eigen bedje.. Volgehouden, geknuffeld, er voor hem geweest door bijvoorbeeld op de grond te gaan zitten tijdens driftbui zodat hij wel bij me kon komen knuffelen. Duidelijk steeds herhaald, je gaat lekker in je eigen bedje slapen. Tanden op elkaar... veel geduld.. heeft hier geholpen.. tot nu toe dan hahaha. Ik weet natuurlijk nooit wat meneer morgen in zn hoofd haalt ;)

één jaar geleden

Hier ook zo'n periode gehad en ook doorgezet. Uiteindelijk geknuffeld maar hem wel in bed laten staan zodat hij weet dat hij er niet uit gaat. Knuffel ook erbij gegeven. In het begin kwam hij een paar keer huilend maar hem gelaten omdat hij ook alleen bij ons wil liggen. Dit gedaan en na 2 weken slaapt hij weer normaal. Het is wel even doorzetten en wat verschrikkelijk is om hem te laten huilen maar het heeft wel geholpen

één jaar geleden

Hier ook sinds 2 weken. Eerst sloeg ze dr middagdutje over. Toen weer niet. En daarna de avonden ellende. Ik was altijd degene die haar naar bed kon brengen, maar nu is het gillen wanneer ik weg loop. Dus dan gaat papa er nog even heen. Hopelijk is het een fase. Of tijd voor een peuterbed? Als ze slaapt, dan slaapt ze ook 13 uur!