11 Reacties

5 jaar geleden

Jaa is inderdaad vervelend dat voor zulke dingen de winkels niet open zijn, misschien kun je toch wat verschillende maten bestellen weet dat het vervelend is maar dan gewoon retouren wat niet goed is. Ik had bij de hema verleng stukje besteld voor aan me bh omdat ik twijfelde over de omvang dat is ook fijn om te gebruiken.

5 jaar geleden

Kijk eens op bon prix! Ik heb net even jou bh maat op gezocht heb bijna 107 aan resultaten😁

5 jaar geleden

Al eens een cupD met kleinere omvang geprobeerd? Ik heb uiteindelijk een hoop besteld en steeds weer teruggestuurd. Normaal droeg ik 75D of 70E. Nu 80D of 75E

5 jaar geleden

Als tip omdat ik ook een grote omvang heb gekregen: ik heb van die extra klipjes gekocht om de omvang te vergroten heb nu aan me bh 2 extra klipjes zitten en vind dat echt een uitkomst 😁

5 jaar geleden

ik bestelde er 2 op zalando. De maat gaat ook iets tot 95 maar die zitten precies ruimer dan een gewone BH maat 95. Ik kocht : Lindex en Cache Coeur

5 jaar geleden

Verlengstuk er tussen. Werkt echt top!

5 jaar geleden

Ja echt super annoying. Tip: bh's net beugel zitten mooi maar klappen niet fijn open bij voeden waardoor ze bij mij ook snel nat werden (melk lekt altijd een beetje bij voeden) en het maakt het ook moeilijker om een beetje discreet de boel aan te koppelen.

5 jaar geleden

Wat mij altijd verteld is is dat bv B 90 zelfde is als C 85 en D80. Wellicht helpt je dat? En bij Hema heb je vóór €2-€3 ofzo verlengstukken om aan je bh te zetten. Is denk ik ook een cm of 4-5 erbij.

5 jaar geleden

Reactie op mma010280

Duitse merken. Zie Otto.nl & Bonprix. bijvoorbeeld https://www.bonprix. ...
Ja die heb ik ook. Een witte en grijze. Die is er nog in jouw maat. Draag ze nu al. Zitten heerlijk!!