7 Reacties

één jaar geleden

Toevallig afgelopen maand contact gehad met een slaapcoach en die gaf aan dat zolang jij en je kind tevreden zijn dat het helemaal prima is... Mijn dochter slaapt nog zon 15 uur per dag (12 uur nacht en dutje van 3 uur) en heeft dat blijkbaar nodig 🤷 En mama stiekem ook wel hoor want onze Truus is in haar wakkere uren ook echt wakker..... Die haal ik regelmatig al slingerend van de lamp boven de eettafel af 😅🫣

één jaar geleden

Oh ja hier ook, vandaag bvb ook niet, gewoon niet moe genoeg, uur in bed spelen en rommelen dan geef ik het maar weer op. Zeker als het de hele dag regent en we blijven thuis, is ze helemaal niet moe te krijgen en doet ze echt geen dutje, daar gaat me opruim momentje 😑 vind het wel erg vroeg

één jaar geleden

Hoelaat is haar dutje en hoelaat staat ze op

één jaar geleden

Mijn oudste stopte hier ook mee rond deze leeftijd.. Ze had het gewoon niet meer nodig, ze is nu 8 en niks aan overgehouden

één jaar geleden

Reactie op Mumlife

Hoelaat is haar dutje en hoelaat staat ze op
Verschilt onwijs, maar tis een uitslapen. Meestal staat ze 9 uur op. En dan is haar dutje als ze die al doet om 14:00.

één jaar geleden

Hier ook dochter van 21 maanden. Slaapt al sinds dat ze 10 maanden is tot 9.30 en 1 dutje in de middag. Heeft ze steeds meer moeite mee. Lees hier veel dat dat is rond de 20 maanden. Hoop een fase, want vind het nog lekker eventjes haha

één jaar geleden

Reactie op Babyboommm

Verschilt onwijs, maar tis een uitslapen. Meestal staat ze 9 uur op. En dan ...
Ah ja die van mij is altijd om 6 uur wakker omdat ik fulltime werk en studeer dus een uitslaper kan hij niet zijn. Hij heeft nu nog maar 1 dutje en dat is van 11 tot 13/max 14 uur. En max 1930 is zijn bedtijd. Ik zou kijken naar wat je kindje nodig heeft. En wat voor jullie werken qua schema. Omdat ze best laat wakker is hebt ze natuurlijk minder behoefte aan een dutje. @takingcaraofbabies geeft goede informatie over alles qua slapen. Heb ik zelf veel van geleerd en aangehouden qua schema's