Hoi hoi
Zijn er nog kindjes van 15 maanden oud die niet zelfstandig lopen?
Ik weet ieder kindje zijn eigen ontwikkeling, maar soms kom ik wel gek van de vraag ”loopt hij nog niet?"
Dan zeg ik met trots ’ja hoor met loopkarretje of loopfietsje of 2 handjes, maar neen nog niet alleen.
Ik krijg dan meestal een verontrustende blik en dan.. maar ja het komt wel hoor....
Soms om zot van te komen 😏, mensen kunnen je zo onzeker maken 😏
Onze dochter rent aan de hand (2 vingers meestal zelfs maar) al een paar ma ...
De dag nadat ik dit schreef wilde ze opeens aan 1 hand lopen en ging ze soms zelfstandig staan voor een tijd.. gisteren zette ze steeds een paar stapjes los en sinds vanmiddag rent ze de hele kamer rond :)
Onze dochter van 1,5 loopt nog steeds niet. Sinds vandaag beweegt ze zich voort op haar knieën. Aan de hand loopt ze wel overigens en rent ze zowat. Maar uit zichzelf staan of lopen ho maar.
Ons kind van 18 maanden loopt ook nog niet zelfstandig. Langs de tafel, aan de hand of achter een loopwagentje wel. Iedereen zegt het komt wel en dat geloof ik zelf ook wel maar ik vind het soms wel moeilijk om te zien als andere kindjes die jonger zijn wel lopen 😅 Hebben anderen dit ook?
Ons kind van 18 maanden loopt ook nog niet zelfstandig. Langs de tafel, aan ...
Oja, ik heb het er ook lastig mee als ik jongere kindjes zoveel zie doen op de speeltuin. Ons zoontje is 17 maanden en begint nu net zelfstandig te stappen
Onze dochter van 1,5 loopt nog steeds niet. Sinds vandaag beweegt ze zich v ...
Ja ja.. we zijn net 2 dagen op vakantie en hoppaaa ze loopt. Als een tierelier ook gelijk. Kort houterig maar echt netjes! Ze was er nog niet klaar voor blijkt nu wel.
Zijn er inmiddels kindjes die zijn begonnen met lopen?🙈 mijn zoontje gaat ...
Hier ook, anderhalve week geleden liep hij ineens! Het is idd dus echt afwachten tot ze er klaar voor zijn. Heel lastig dat wachten en de opmerkingen van anderen maar uiteindelijk gebeurd het dus echt wel🙏