7 Reacties
2 maanden geleden
Oeeeh dit is natuurlijk de perfecte periode om m mee te geven aan de sint! Wij hebben toen met 2,5/3 jaar een knuffel gekocht van zijn speentjes... die knuffel heb ik inmiddels in 2voud bijgekocht 😅
Maar.. heb je er zelf ook last van snachts? Gebruikt ze hem overdag nog? Dan zou ik dat eerst helemaal afbouwen! Ik zou mij pas met 6 jaar echt zorgen maken, maar als ze snachts met dat ding beter slaapt...
2 maanden geleden
Speen zichtbaar weggooien en écht weg. Dus in de brievenbus voor de Sint of in de vuilbak en niet in de schoen.
Hier was het na 9 nachten slecht slapen klaar.
Het is echt volhouden☺️
vorige maand
Hier heeft onze zoon van 4,5jaar ook nog steeds een speen. Ondertussen voor overdag ook een bijtketting, dat helpt ook wel. Ook al een paar keer geprobeerd om te minderen maar ik ga ervan uit dat het net zoals zoveel zaken ook gewoon zelf over gaat… we gaan ook naar de tandarts met hem en letterlijk.. die heeft daar dus nog niets van gezegd (vraagt er ook niet naar maar dus het is, nog?, niet te zien aan zijn gebit). Hij is een gevoelig kind, meegeven aan Sinterklaas zou hem nachtmerries over de Sint geven 😅 dat was nu al een gespannen periode.