5 Reacties

vorige maand

Ja! Ik ben 28 augustus uitgerekend, mijn 1e is van 8 april. Enorm bewust inderdaad, vind t zelf wel weer spannend ofzo om weer "helemaal" opnieuw te beginnen

Reactie op Corinaal

Ja! Ik ben 28 augustus uitgerekend, mijn 1e is van 8 april. Enorm bewust in ...
Wat ontzettend leuk! Mijn zoontje is van 12 april en ik ben 30 augustus uitgerekend. Snap helemaal wat je bedoelt met opnieuw beginnen maar heb er wel veel zin in omdat ik nu weet hoe snel de tijd gaat. Vind het alleen spannend met naar school brengen sochtends dat word wel ff spits met een newborn en een schoolgaand kind hihi

vorige maand

Reactie op WilskrachtigeIjsbeer415652

Wat ontzettend leuk! Mijn zoontje is van 12 april en ik ben 30 augustus uit ...
Jaa dat ook inderdaad! Maar wel weer heel fijn dat je alle aandacht kan geven overdag aan de kleine鉂わ笍 Heb mn verlof dan ook heerlijk uitgerekt tot aan het nieuwe jaar 馃檲

vorige maand

Hier dan niet van een 2e maar wel van een 3e, ik ben zo benieuwd, ze heeft het nu al heel vaak over babys en over dat zij nog heel graag een broertje of zusje erbij wilt (ze weet het nog niet). Denk dat ze het rond deze leeftijd wel heel erg bewust meemaken!

3 weken geleden

Momenteel zwanger van de 3e, vorig jaar is haar broertje stilgeboren, vrij vlot daarna weer zwanger, ben begin augustus uitgerekend maar ook inderdaad nu pas