17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Druif109
Wauw! Maar moest je kindje dan overdag niet opeens heel lang wakker zijn? M ...
Nee viel mee, ik heb het ochtenddutje gerekt naar 9 uur. Soms gaat hij half 10, dat is qua verspreiding wel beter. Dan slaapt hij tot 20 over 10 en om 13:00-13:30 gaat hij weer en dan slaapt hij tot 15:30-16:00 uur. Dan is het zomaar avond, hij gaat om half 7 naar bedje.
2 jaar geleden
Mijn dochter is echt een vroege vogel maar slaapt uit zichzelf al een ochtenddutje van maar een half uur, dus dat is niet niet de sleutel
2 jaar geleden
Mijn dochter is echt een vroege vogel maar slaapt uit zichzelf al een ochte ...
"hier niet"
2 jaar geleden
Ik let hier wel op ja, geen vroege vogel hier (we maken haar elke ochtend wakker rond 7 uur door de deur open te zetten en dan wordt ze vanzelf snel wakker), zelfde met de ochtend dut, meestal is ze vanzelf wel wakker na een uurtje maar andere ga ik terug de deur open zetten, en 's middags lag ze slapen zolang ze wil maar is het nooit langer dan 2 uur. Wij zitten nu in een 2-3-4 ritme en werkt perfect! Opstaan om 7 uur, rond 9 uur slapen tot 10, terug slapen om 13 uur tot idealiter 15 uur, dan rond 19 uur terug in bed voor de nacht.
2 jaar geleden
Reactie op Sera2021
Mijne echt zeldzaam als ie 2 uur slaapt overdag achter elkaar!
Haha bij ons gebeurd dat denk 2x in de week.
Maar als ik der sochtends laat slapen, dan slaapt ze daar wel tegen de 2 uur. Dus vind het zo moeilijk om te bepalen wat te doen. En de opvang maakt der ook niet wakker (al wel eens gevraagd... Vooral nog laten slapen na 15.30 maar dat negeren ze helaas)
2 jaar geleden
Dit is ons ritme en ik maak hem altijd wakker! 7.00 uur start bij ons de dag, ook al ligt hij nog te slapen maak ik hem toch wakker. Om 9.30 in slaap en om 10.00 uur wakker maken. 13.00 uur weer in bed en slaapt dan tot 15.00 uur. 19.00 ligt hij weer in bed. Nu in sprong 7 beland 😅, dus slapen is overdag en in de nacht drama! Maar voorheen werkte dit ritme super voor ons!
2 jaar geleden
Nee slaap doet slapen (bij ons iig) sinds hij juist langere slaapjes doet overdag slaapt hij nu ‘s ochtends tot 7u Ipv 5.30/6.00
Maar denk dat je echt even uit moet proberen wat bij jou kindje werkt.. want je kan idd ook juist een vroege vogel creëren door een lang ochtend slaapje.
2 jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Hier dus ook 5:30 wakker en ochtend slaapje ene dag uur dan 2uur soms 45min ...
Het is eigenlijk elke dag wisselend. Soms een ochtend slaapje van 30-45min en dan een middag slaapje van 90, soms ook wel is andersom, sosm ook wel is 2x een slaapje van maar 30min..
Wij hebben geen vast ritme, maar zien steeds weer hoe de dag loopt. Daar doet hij het het best op.
Vandaag heeft doe uitgeslapen tot 8.30 en heeft net van 12-14 geslapen. Dus vandaag doen we het af met 1 slaapje. Geen dag is hier gelijk 🤣