14 Reacties

4 jaar geleden

Sorry ik ben er zelf ook actief mee... al contact met ze opgenomen?

4 jaar geleden

Is dit de moeite om aan te kopen? Ik twijfel nog...

4 jaar geleden

Ik heb de app aangekocht. Er staat veel meer info in het boek. Het is makkelijk omdat je het bij de hand hebt altijd.

4 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Ik vind het zelf een verhelderend boek. Leest makkelijk en maakt een hoop duidelijk. Is ook een soort erkenning van mijn gevoelens. En er staan een hoop tips in zodat je weet waar je kan beginnen voor je herstel

4 jaar geleden

Door het boek vallen veel dingen op zn plek! Het is goedkoper om het boek aan te schaffen en icm de app te gebruiken. Een abonnement via de app is duurder.

4 jaar geleden

Waar staat die? Ik heb het boek gekregen maar alweer op zolder gelegd want geloof niet dat ik er wat aan heb. Dus mag hem hebben!

4 jaar geleden

Waar staat die? Ik heb het boek gekregen maar alweer op zolder gelegd want ...
Helemaal voorin als het goed is 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op mereltjoo

Helemaal voorin als het goed is 馃榿
Oh ik zie het al, heb je misschien Instagram? Als ik die code hier neer zet kan iedereen hem gebruiken 鈽猴笍

4 jaar geleden

Oh ik zie het al, heb je misschien Instagram? Als ik die code hier neer zet ...
Daar zat ik ook al aan te denken ja haha. Mijn insta is mereltjoo

4 jaar geleden

Ik heb het boek ook, maar op welke bladzijde staat de code? Ik wist niet dat dat kon..

4 jaar geleden

Reactie op Chan1989

Ik heb het boek ook, maar op welke bladzijde staat de code? Ik wist niet da ...
Helemaal voorin staat het, moet je open krassen. Maar wel heel voorzichtig dus 馃檲

4 jaar geleden

Ik vind het een top boek en ik doe mijn oefeningen trouw

4 jaar geleden

Reactie op mereltjoo

Helemaal voorin staat het, moet je open krassen. Maar wel heel voorzichtig ...
Dan ga ik het boek nog een keer doorspitten, want ik zie het echt over het hoofd馃槄

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Delphinex12

Niet twijfelen. Desnoods lees je een stukje in de Bruna of je besteld het boek via bol.Com Als het niets is stuur je het meteen terug. Boek in 1 ruk uitgelezen. Alle testen gedaan en meteen begonnen. I ben er heel blij mee. Geeft zelfvertrouwen en vertrouwen in mijn lichaam.