Hallo. Ik ben 37 en heb samen met mijn partner 2 kinderen. Dochters van 7 en 2. Laatst zijn wij bij mijn moeder geweest ivm verjaardag van haar vriend.
Laatst was het dus niet voor mij goed bevallen. Mijn zusje was ook daar die erg graag de wetten steld. En hoe en wat wij met onze kinderen moeten doen. Zij heeft zelf geen kinderen. Ze kamt mijn dochters haar uit met haar eigen mee genomen spray omdat mijn dochter erg vaak klitten heeft. Ze kwam wat bemoeierig over.
Uiteindelijk ben ik met mijn dochter naar de kapper geweest en bij laten punten. Het is een stuk beter met haar haar.
Het was half 7 s.avonds en besloten naar huis te gaan. Mijn zusje fluisterde in haar oor dat ze nog mag blijven bij oma en haar. Wij moesten even van te voren naar de supermarkt en als wij klaar waren wij onze dochter kunnen halen. Ze was er zo op ingepraat dat ze wou blijven. Ja nou toe maar dan.
Toen wij onze dochter opgehaald hadden. Kregen wij de verhalen te horen van onze dochter. Ons had gezegt dat ze haar kinderfeestje die ze van (ons)nog krijgt bij oma vieren en mocht ook nog komen logeren. Tot middernacht opblijven met lekkers erbij enz. Oma wil het allemaal regelen buiten ons weten om. Wij hebben een eigen huis. Wij zijn de ouders en nee willen dat zelf gaan doen. Oma komt nooit op de verjaardagen van de kinderen van ons. Maar wel dit willen doen!? 🤔
Logeren daar zijn wij het niet mee eens. Mijn dochter word ingepalmd door oma hebben wij het idee al jaren. Het is ook vaak je bent oma.s meisje he. Ik moest het even kwijt...