Omgeving Didam / Zevenaar

nvl1991
6 dagen geleden
Volgen
Hoi mommy’s to be! Wij gaan over 3 weken verhuizen naar Didam, maar alles is hier onbekend voor ons en nieuw. 🙈 Het lijkt mij leuk om met wat dames uit de omgeving in contact te komen ☺️ Ik ben 24 jaar, mn vriend 28. 5+1 zwanger van ons eerste wondertje. ❤️
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
nvl1991
4 dagen geleden
Niemand hier? Omgeving Didam , Zevenaar , Arnhem, Duiven?
  • Rapporteren
Rnate
4 dagen geleden
Klein plaatsje voorbij Doetinchem hier. Heel dicht bij dus niet. Waar verhuizen jullie vandaan? Al wel uit Gelderland?
  • Rapporteren
nvl1991
4 dagen geleden
Reactie op Rnate
Klein plaatsje voorbij Doetinchem hier. Heel dicht bij dus niet. Waar verhuizen jullie vandaan? Al wel uit Gelderland?
Jaa! Van Wageningen naar Loil. En waar woon jij? ☺️
  • Rapporteren
jonkhart1996
4 dagen geleden
Reactie op nvl1991
Niemand hier? Omgeving Didam , Zevenaar , Arnhem, Duiven?
Hoi! Ja ik woon idd dicht bij. Maar dit forum is openbaar en ik ga dus niet zeggen waar, omdat t nog zo pril is 😅. Kunnen we elkaar geen privé berichten sturen? Liefs!
  • Rapporteren
nvl1991
3 dagen geleden
Reactie op jonkhart1996
Hoi! Ja ik woon idd dicht bij. Maar dit forum is openbaar en ik ga dus niet zeggen waar, omdat t nog zo pril is 😅. Kunnen we elkaar geen privé berichten sturen? Liefs!
Hoihoi, hier privé berichten gaat volgens mij helaas niet. Miss via e-mail, fb ? Wat zou je willen 😊
  • Rapporteren
jonkhart1996
3 dagen geleden
Reactie op nvl1991
Hoihoi, hier privé berichten gaat volgens mij helaas niet. Miss via e-mail, fb ? Wat zou je willen 😊
Ik heb geen social media, en m’n e-mailadres is ook niet perse anoniem 😅. Mag ik jouw e-mailadres?
  • Rapporteren