23 Reacties

5 jaar geleden

Vallen die broekjes laag of hoog? Krijg namelijk een keizersnede vrijdag en moet er dan goed overheen vallen

5 jaar geleden

Bedankt voor de tip. Ik heb vorig jaar na de bevalling geleefd op stretchbroekjes uit het ziekenhuis en uit mijn kraampakket, voel je echt niks van en zitten heerlijk! Voor nu heb ik dus al mijn, toen ingekochte ondergoed, in de la gelaten.

5 jaar geleden

Reactie op Mkik

Vallen die broekjes laag of hoog? Krijg namelijk een keizersnede vrijdag en ...
Laag helaas. Ik denk niet geschikt voor met een keizersnede. Sorry! Daar heb ik even niet aan gedacht❤️

5 jaar geleden

Reactie op Soebii

Bedankt voor de tip. Ik heb vorig jaar na de bevalling geleefd op stretchbr ...
Ik heb die broekjes nog niet geprobeerd omdat het stofje me niet lekker lijkt, maar die kunnen ook best heel goed zijn denk ik!

5 jaar geleden

Bij Zeeman, lekker hoog en een maatje groter nemen ( ik gebruikte het ook bij Vorige bevalling met keizersnede!

5 jaar geleden

Ik heb ook precies die gekocht voor na de bevalling. Expres een grote maat gekocht zodat het lekker ruim en relax valt.

5 jaar geleden

Reactie op Mkik

Kijk even bij Zeeman! Super geschikt voor keizersnede 🤗

5 jaar geleden

Ik heb ook precies die gekocht voor na de bevalling. Expres een grote maat ...
Ja toch, heerlijk🤗

5 jaar geleden

Reactie op azndiamond

Ik vind deze niet gijn omdat de randjes zo knellen, maar misschien scheelt dat per persoon!! ☺️

5 jaar geleden

Ik vind deze niet gijn omdat de randjes zo knellen, maar misschien scheelt ...
Ooh jammer ja dat denk ik ook, heb zelf persoonlijk daar geen last van 😊

5 jaar geleden

Ik vind deze niet gijn omdat de randjes zo knellen, maar misschien scheelt ...
Mee eens, vond ze bij mn benen zo knellen ondanks een ultra grote maat 😜 al met al.. hopelijk kunnen we gauw onze ‘normale’ ondergoed weer aan hahah

5 jaar geleden

Reactie op Mkik

Ik heb ook een keizersnede gehad vorige week en ik heb de zwangerschapsonderbroeken van de Hema nog aan. Na de keizersnede krijg je een soort buikband (ik dan) en die onderbroek valt daarover en daardoor blijft alles supergoed zitten!

5 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Ik heb ook een keizersnede gehad vorige week en ik heb de zwangerschapsonde ...

5 jaar geleden

Boxers van mn man zijn ook ruim! Die kan je ook gebruiken 😜

5 jaar geleden

Bedankt voor de tip! 😘 ik heb namelijk nog steeds niet echt de goeie boxershorts gevonden en k heb deze dus direct gekocht!

5 jaar geleden

Reactie op H0805

Boxers van mn man zijn ook ruim! Die kan je ook gebruiken 😜
Haha ja dat heb ik ook geprobeerd! Bij mij bleef het kraamverband daarin niet lekker zitten, maar dat is inderdaad de goedkoopste optie en misschien ben ik wel een mega draaikont waardoor het niet goed zit🤪😂

5 jaar geleden

Reactie op azndiamond

Super bedankt heb gelijk pakketje van 5 gehaald gister haha

5 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Ik heb ook een keizersnede gehad vorige week en ik heb de zwangerschapsonde ...
Mag ik vragen watvoor buikband je heb gehad?

5 jaar geleden

De incontinentiebroekjes van tena lady zijn ook fijn. Kreeg ik als tip.je kunt je kraamverband erin doen. Je hebt 2 maten die enorm rekken en op de site kun je een gratis proefpakket aanvragen. Ook heb je een hoge en een lage taille versie.

5 jaar geleden

Wil je een link plaatsen voor de bv hemdjes van H&M? Ik kan ze niet meteen vinden. Alvast bedankt ☺️