19 Reacties

5 jaar geleden

Heb deze al eens eerder geplaatst. Gebruik deze nu soms ook al 🙈

5 jaar geleden

Reactie op LauraGijsje

Ik draag liever echt ondergoed dan zo'n net broekje😅 daarnaast zitten netbroekjes niet altijd even lekker en helemaal niet als je een iets grotere maat hebt🙈

5 jaar geleden

Reactie op LauraGijsje

Hoe zien ze er uit? Kan je ze ook genruiken na een keizersnede?

5 jaar geleden

Reactie op LauraGijsje

Heb je hier een foto van hoe ze eruit zien ?

5 jaar geleden

Tip: leen gewoon een tijdje de boxers van je vriend! 😉 ik had ze maar een week aan namelijk en kon daarna weer m’n eigen ondergoed aan.

5 jaar geleden

Reactie op Sylviaa7

Tip: leen gewoon een tijdje de boxers van je vriend! 😉 ik had ze maar een ...
Daar pas ik met mijn billen en bovenbenen never ever in 🤣 Ik heb dezelfde als LAURAGIJSJE aangeschaft. Kunnen achteraf lekker in de prullenbak. Het zijn overigens geen netbroekjes, maar dichter kwa 'stof'.

5 jaar geleden

Deze van SHEIN😍

5 jaar geleden

Mijn stapeltje boxershorts ligt al weer klaar 😂 Boxers van mijn vriend die hij niet fijn vind en dus eigenlijk niet heeft gedragen. Totaal on-sexy, maar dat is het na de bevalling toch even niet 🤣 Mijn tip zou zijn setje mannelijke boxers 😊

5 jaar geleden

Hier van zeeman de oma onderbroeken in het zwart lekker tot mijn navel optrekken. Vooral lekker als je keizersnede hebt gehad

5 jaar geleden

Reactie op oOCharmingOo

Hier van zeeman de oma onderbroeken in het zwart lekker tot mijn navel opt ...
Die heb ik ook klaarliggen 😅

5 jaar geleden

Hier ook mannen boxers bij de zeeman gehaald, helaas zijn mijn billen ‘iets’ dikker dan die van mijn vriend dus moest ze wel kopen 😂😁

5 jaar geleden

Zeeman maddy slips in huis

5 jaar geleden

Reactie op oOCharmingOo

Blijven die grote luiers dan ook goed zitten? En blijven ze niet aan de hechtingen van de keizersnede hangen? Had ik namelijk bij mijn vorige kindje en deed vreselijk zeer.( ondergoed van wibra)

5 jaar geleden

Zeeman zwarte oma onderbroken "mandy" haahahah bij 1e gehad en nu ook gekocht. Zit lekker hoog

5 jaar geleden

Ik vind lingerie altijd heel leuk om te kopen maar moet er wel om lachen nu dat je ineens naar grote tenten op zoek gaat puur voor comfort 😂 Weg sex-appeal 😜

5 jaar geleden

Ik heb een valentijnssetje gevraagd aan mijn vriend (voedingsbh en mooie oma onderbroek) maar hij reageerde dat hij dit jaar overslaat.. 😆🤣

5 jaar geleden

In het kraampakket zit 1 wasbare netachtig onderbroek. Wat echt weinig is al je het mij vraagt.... Ik hoor daar de beste verhalen over. Mijn moeder werkt in de zorg. Dus heb en hele stapel met die broeken. Ze verkopen ze ook online btw.

5 jaar geleden

Reactie op Baby87

Ik heb een valentijnssetje gevraagd aan mijn vriend (voedingsbh en mooie om ...
Geniaal😂

5 jaar geleden

Reactie op oOCharmingOo

Heb je deze een maat groter gehaald of is dat niet nodig?