9 Reacties

4 jaar geleden

Yes 3 keer mastitis gehad toen ik bv gaf! Daardoor moeten stoppen.. tips: - voor voeding (oke dit klinkt gek maar werkt top) electrische tandenborstel erop zetten. Door de trilling komt de verstopte melk los en kan je kleintje het ‘wegdrinken’ - masseren voor de voeding - koelen met coldpak in washand na de voeding

4 jaar geleden

Reactie op Mauddd93

Yes 3 keer mastitis gehad toen ik bv gaf! Daardoor moeten stoppen.. tips: ...
Dank je wel! Ik was er echt van overtuigd dat dit alleen voorkwam in de begin fase van borstvoeding. Niet pas met 13 maanden 😅

4 jaar geleden

Koelen met een natte (thee)doek kan ook, als je geen icepack hebt. En inderdaad goed masseren. Sterkte 🍀

4 jaar geleden

Toevallig hard gesport? Zware rugzak opgehad? Ik kreeg een borstontsteking door 1 van deze 2 dingen. Voed ook al maanden even vaak/veel en kreeg na flink wat pushups en het dragen van een zware rugzak een borstontsteking

4 jaar geleden

Reactie op MaritMarit

Toevallig hard gesport? Zware rugzak opgehad? Ik kreeg een borstontsteking ...
En idd ook pas na 1 jaar voeden

4 jaar geleden

Dit heb ik ook een paar keer gehad en na paar (2 a 3) dagen ging het vanzelf over. Het klinkt misschien raar, maar 2 keer had ik een inimini blaasje op mijn tepel en toen ik die kapot maakte ging de verstopping ook weg en de derde keer was paar dagen terug en ik ging toevallig zwemmen en daardoor ging de ontsteking ook weg 🤷🏻‍♀️ en ik voed nu ook 13 maanden 😍

4 jaar geleden

En de elektrische tandenborstel hielp bij mij tijdelijk, maar ik heb het maar een keer erop gezet.

4 jaar geleden

Ik heb hier dus ook last van ik voel 2 knobbels in me rechter borst me kleine is nu een jaar heb nooit goed afgekolfd ik moet vrijdag naar de huisarts maar ben der heilig van overtuigd dat het ontstoken melkklier is

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips!! De tandenborstel en veel links aanleggen heeft geholpen! Pfieuw wat een opluchting is dit zeg!! 🙈