30 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op PLK

Het was net weer 22u.. wouden net op bed gaan en ze begon weer met huilen. ...
Hoe is ze overdag bij jullie? Hou je gewoon ritme aan nu? En van wanneer is jullie dochter? Mijn zoontje is van 29 april, 41+3

2 jaar geleden

Sprong 10! Mijn zoontje heeft nu ook waarschijnlijk nachtmerries en wordt bang wakker krijsen en huilen. Hopelijk is het snel voorbij

2 jaar geleden

Reactie op Sandravb

Absoluut een night terror! Mijn zoontje heeft ze ook af en toe. Juist het a ...
Hoi, bedankt voor je bericht. Klinkt inderdaad zeer aannemelijk. Ik hoop dat het snel weer overwaait. Is er überhaupt iets wat je met night terrors kan doen? Ik las al iets van half uurtje voor tijd uit bed halen. Maar hier is het wel tussen de zelfde tijden, maar dat is een blok van 10 tot 1u. Beetje lastig timen. :)

2 jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Hoe is ze overdag bij jullie? Hou je gewoon ritme aan nu? En van wanneer is ...
Overdag gaat het wel redelijk. Kan wel merken dat ze in een ontwikkelingsfase zit. Verder slaapt ze momenteel 1x rond de middag. Mijn dochter is van 6 april '21, 38 +1.

2 jaar geleden

Ik heb na de eerste terror nacht een avonturijn en bergkristal steen onder zijn matras gedaan. Hoorde t van iemand dat dat bij hun dochter goed had geholpen, wist niet of ik er in moest geloven maar dacht baat het niet... en tot nu toe blijft t rustig. 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Ow ps van welke datum is jullie kleine? En met hoeveel weken bevallen? Ben ...
21/4/2021 en met 39+0 bevallen!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde… zit momenteel al met hem op vanaf 00.00 uur. Begint ook met hard krijsen! Lijken ook echt nachtmerries

2 jaar geleden

Hier ook net zo! Lijkt alsof ze nachtmerries heeft. Heel vaak schreeuwen/krijsen.. Roepen om papa mama en "oh neee" De nachten zijn altijd al slecht geweest.. maar schrik me af en toe dood als ze ineens zo hard schreeuwt

2 jaar geleden

Reactie op Mandy--

Hier ook net zo! Lijkt alsof ze nachtmerries heeft. Heel vaak schreeuwen/kr ...
Hou nog even vol iedereen, het wordt weer beter.❤️