10 Reacties
2 jaar geleden
Je zegt t goed, LIJKT. Maar dat is omdat niet iedereen het durft uit te spreken, alsof het moederschap alleen maar mooi en fantastisch hoort te zijn. Op instagram zie je alleen de mooie dingen(dat doe ik zelf ook), maar niemand weet wat daar achter schuilt.
Wanneer ik 1 op 1 met iemand ben, probeer ik wél eerlijk te zijn en het verbaast mij hoevaak ik hoor, oh valt het jou óók zwaar? Twijfel jij óók? Alsof het een taboe is... dus nee, je bent zeker niet de enige!
En dat je je zorgen maakt.... maakt je al een fantastische mama 🤍
2 jaar geleden
Reactie op Corinaal
Je zegt t goed, LIJKT. Maar dat is omdat niet iedereen het durft uit te spr ...
Wauw zo mooi gezegd!😘 Bedankt! Fijn om te horen dat er nog mama's onzeker zijn
2 jaar geleden
Jep hier ook! 🙋🏻♀️
Het hoort bij het moederschap denk ik. Je krijgt er geen gebruiksaanwijzing bij, je doet wat je denk dat goed is en je doet je best als mama. En er zijn altijd fases waarin alles op rolletjes loopt en fases die wat lastiger zijn, wees niet te streng voor jezelf ❤️.
2 jaar geleden
Hier ook! Wij hebben helaas erg weinig baby’s van dezelfde leeftijd in de omgeving. Onze broers en zussen zijn helaas ongewenst kinderloos en de dichtstbijzijnde neefjes en nichtjes zijn 10 jaar ouder. Kreeg de opmerking op de opvang of zij buiten de opvang wel eens met kleine kindjes speelde, dus gaf aan dat dat niet vaak was. En toeN zeiden ze ook van oké fijn om te weten dan weten we dat die leermomenten hier zitten met andere kindjes. (Bedoelde ze helemaal niet negatief gewoon vragend) maar voelde me opeens een hele slechte moeder omdat zij dus buiten de opvang niet met leeftijdsgenoten/andere kindjes speelt/omgaat.
Daarnaast iedere dag weer de vraag of ik het wel goed doe 🤣 dan speel ik te veel met haar, dan te veel alleen, soms kan je jezelf helemaal gek maken!