Onze kleine man heeft meerdere keren dit jaar oorontstekingen gehad. Dan weer gaatjes in het trommelvlies dan weer extreme druk. Dit kon zo weken duren. Dan was het ene oor net over na 5 dagen antibiotica en oordruppels e. Dan begon het andere oor.. maar was die dan weer klaar begon het andere oor.
Nou ja… nu een paar weken eigenlijk geen last gelukkig. Naar verschillende bezoekjes aan de KNO arts hebben we 1 september een afspraak over hoe het is gegaan en hoe we verder gaan.
Afgelopen donderdag heeft het consultatiebureau gekeken en die zeiden dat het ook nu niet “goed” eruit zag. Ook niet slecht maar ook niet goed. Terwijl in onze ogen er niets aan de hand was.
Daar vertelde ze dat hij niet mag vliegen of het in iedergeval niet verstandig is.
1 september ga ik het vragen aan de KNO arts uiteraard maar ik vroeg mij af of mensen hier ervaring mee hebben.
Ik vind het al spannend zo eerste keer vliegen en “bang” dat hij daar ziek word etc. Ivm zwembaden/water want hij is nou eenmaal gevoelig daarvoor.
Ik ben benieuwd