Op zoek naar bevestiging van mijn lichaam

mies-2020
8 dagen geleden
Volgen
Hoi dames, Sinds dit weekend zag ik op drie testjes heel duidelijk dat ik zwanger benπŸ˜€. Ik heb inmiddels een afspraak gepland staan in de laatste week van augustus en dat lijkt een eeuwigheid te duren. Op dit moment ben ik 4 weken en 1 dag. Ik voel me op dit moment erg goed waardoor ik juist iets wil voelen wat mij de bevestiging geeft van mijn zwangerschap. Herkenbaar? Ik ben zo blij πŸ˜€ Ik wens jullie allen een mooie voorspoedige zwangerschap Ladies 😘
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
Svaec
8 dagen geleden
Hi, heel herkenbaar! Bij mijn eerste zwangerschap helemaal nergens last van gehad dat ik dacht van hallo ik wil wat voelen! Wat signalen! Maar nu bij mijn tweede zwangerschap misselijk en heel moe.
  • Rapporteren
baby3opkomst
8 dagen geleden
Ik heb beide voorgaande zwangerschappen zonder misselijkheid en kwaaltjes doorgebracht. Nu ook nergens last van. Prijs jezelf gelukkig 😊
  • Rapporteren
Eva_L
8 dagen geleden
Heel herkenbaar! Ik voel me ook helemaal prima, heb alleen een beetje een drukkend gevoel onder in m’n buik. Ik wil idd ook heel graag iets voelen! 😊
  • Rapporteren
Kuikentje800
8 dagen geleden
Heeeel bekend. Ook die positieve testen en clearblue 2-3 weken (22-7) eerste dagen flink maagzuur en erg gevoelige borsten. Maar als ik ergens een paar uur geen last van heb ben ik gelijk bang dat t fout is. Mn man probeerd me iedere keer gerust te stellen. 15 aug eerste echo, maar dat wachten duurt zooo lang. Ik hoop zo op een kloppend hartje. Het is mijn eerste, dus ik weet ook niet goed wat ik wel/niet moet voelen.
  • Rapporteren
april2021
8 dagen geleden
Hahaha ben blij dat ik niet de enige ben πŸ˜„
  • Rapporteren
Miessv
8 dagen geleden
Ik ben blij dat ik wat voel, vooral steekjes in m'n buik en lage rugpijn. En vanmiddag ook maar een grotere BH gekocht want die knelde ook al behoorlijk. 🀦
  • Rapporteren
Miessv
8 dagen geleden
Ohja en ik moet echt 300x plassen per dag πŸ˜‚πŸ˜‚
  • Rapporteren
Sammyvegt 92
8 dagen geleden
We lopen gelijk πŸŽ‰ Ook 4+1. Wel herkenbaar, maar ben op het moment heel erg moe, doe maar alsof dat mijn zwangerkwaal is(maar zal waarschijnlijker komen door de gebroken nachten haha)
  • Rapporteren
Femke1991
8 dagen geleden
Lichamelijk blijft het lastig denk ik. Is zo verschillend per persoon! Ik ben nu 2 maanden na een miskraam alweer zwanger πŸŽ‰ Ik had de vorige keer een leeg vruchtzakje en hele andere klachten dan nu. Verschilt dus per keer :)
  • Rapporteren
Eva_L
8 dagen geleden
Reactie op Sammyvegt 92
We lopen gelijk πŸŽ‰ Ook 4+1. Wel herkenbaar, maar ben op het moment heel erg moe, doe maar alsof dat mijn zwangerkwaal is(maar zal waarschijnlijker komen door de gebroken nachten haha)
Ik 4+2, dus bijna gelijk! Ik merk ook dat ik vermoeider ben maar slaap gelukkig gewoon goed. Toch zou ik graag wat meer aan m’n lichaam willen voelen dat ik zwanger ben want anders geloof ik het bijna niet! Haha
  • Rapporteren
Kimberley1
8 dagen geleden
Ik heb vandaag een test gedaan omdat ik hoofdpijn had en misselijk was. 4dagen voor nod positiefπŸ™ˆ
  • Rapporteren
NSV
8 dagen geleden
Hi meiden! Ik heb dit weekend ook een positieve test in mijn handen gehad. Zo blij! We hebben deze maand besloten om zwanger te worden en het was meteen raak! Ben nu 4 weken en 3 dagen. Moet inderdaad ook 300 keer per dag plassen en mijn borsten zijn wat gevoelig. Vandaag voelde ik ook wat minder en dan ben je meteen zo onzeker!
  • Rapporteren
Blonk28
8 dagen geleden
Ik heb juist sinds de afgelopen twee dagen dat het lijkt alsof mijn broek al strakker gaat zitten? Kan het me haast niet voorstellen... Ben nu 5+3 dagen. Zullen wel mijn darmen zijn? Ik merk verder wel echt dat mijn lichaam veranderd, met name mijn borsten! Alle bh's zijn al aan de krappe kant en ze zijn ontzettend pijnlijk πŸ˜…
  • Rapporteren
Kuikentje800
8 dagen geleden
Reactie op NSV
Hi meiden! Ik heb dit weekend ook een positieve test in mijn handen gehad. Zo blij! We hebben deze maand besloten om zwanger te worden en het was meteen raak! Ben nu 4 weken en 3 dagen. Moet inderdaad ook 300 keer per dag plassen en mijn borsten zijn wat gevoelig. Vandaag voelde ik ook wat minder en dan ben je meteen zo onzeker!
Heel herkenbaar, vandaag had ik weer wat meer signalen en mijn man zegt ook dat hij mijn buik savonds toch "anders" vind dan normaal. Normaal heb ik al geen maatje 36, dus of het nou vet is of de baby... Wie weet hahaha!
  • Rapporteren
N.786
8 dagen geleden
Haha ik heb precies hetzelfde 🀣
  • Rapporteren
Eva_L
7 dagen geleden
Tot vandaag voelde ik een soort drukkend gevoel onder in m’n buik, maar sinds vanochtend voel ik dat niet meer. Verder heb ik nergens last van. Ik heb bijna de neiging om nog een test te doen om even te checken of ik het me niet allemaal heb verbeeld πŸ™ƒ Maar ik hoop dat m’n lichaam me even een seintje geeft dat er iets gaande is!
  • Rapporteren
DYP
7 dagen geleden
Gisteren drie testen gedaan (we geloofden het niet πŸ˜…) en alle drie hartstikke positief! Ik had mijn vermoedens omdat ik juist al wat dagen last heb van kwaaltjes, nog niet omdat ik overtijd was (maar ik heb een lange cyclus altijd). Maar ik was al wat dagen licht misselijk, mijn borsten doen pijn en ik moet heel veel plassen. Toen ik gisterochtend Γ©cht misselijk was, vond ik het toch tijd om te testen. Vandaag volgens mijn berekening 4w4d!
  • Rapporteren
jonkhart1996
7 dagen geleden
Reactie op Miessv
Ik ben blij dat ik wat voel, vooral steekjes in m'n buik en lage rugpijn. En vanmiddag ook maar een grotere BH gekocht want die knelde ook al behoorlijk. 🀦
Oh lage rugpijn heb ik ook! Ik was bang dat het juist geen goed teken was of zo.
  • Rapporteren