9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ah wat sneu! Geen ervaring mee maar als hij blijft huilen dan is een nacht lampje (met rood licht) wat aan blijft staan volgens mij helemaal niet zo gek hoor. Of t licht op de gang bijvoorbeeld?

茅茅n jaar geleden

Mijn zoon van 3 is ook bang in het donker, ik heb voor hem een nachtlampje op z'n kamer gezet. Omdat hij snachts nog weleens wakker word en heel af en toe naar me toe komt lopen heb ik ook op de gang een klein lampje staan.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ah wat sneu! Geen ervaring mee maar als hij blijft huilen dan is een nacht ...
Waarom met rood licht? 馃 Wij hebben een witte en een oranje maar geen idee of dit uitmaakt. Witte vind ik vooral handig om te zien waar en hoe ze ligt. 馃檲馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Waarom met rood licht? 馃 Wij hebben een witte en een oranje maar geen idee ...
Rood licht heeft het minste effect op de slaap, maar als wit voor jullie werkt vooral blijven doen natuurlijk 馃榿

茅茅n jaar geleden

Nou ik vraag me dus af of het werkt na jouw berichtje. 馃槀 Ze is de laatste tijd vroeg wakker en hij hangt sinds een paar weken op een andere plaats misschien dat het toch effect op haar slaap heeft..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kruimel90

Nou ik vraag me dus af of het werkt na jouw berichtje. 馃槀 Ze is de laatste ...
Oooh meen je! Misschien wel het proberen waard dan 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Corinaal

Oooh meen je! Misschien wel het proberen waard dan 馃檲
Ze sliep wel rustiger maar nog steeds erg vroeg wakker, wel rustiger met wakker worden maar nog steeds op (te) hoog tempo voor mij 馃槀

茅茅n jaar geleden

Ik laat nooit mijn kind in het donker. Ik had een gewone nacht lamp in haar slaapkamer. Ik heb ook gemerkt dat zij begint bang zijn. Zij praat over zombie, het komt door andere kinderen op school. Weet je dat vanaf 3j beginnen ze te weten wat bang is. Ik heb nachtlamp met sterren en maad gekocht voor haar. Zij blijft dat te kijken tot in slaap vallen. 馃寵馃寵

茅茅n jaar geleden

Bij mij werd hij ook bang. We hadden al een slaaptrainer met rood licht, maar deze gaf onvoldoende licht (verlichte de kamer niet echt). Zodra we de deur dichtdoen, gaat hij roepen, niet donker niet donker. We hadden eerst een wit nachtlampje erbij gezet, maar werd toen plots in de ochtend heel vroeg wakker. 05.30 - 06.00u. Nu hebbe we een oranje nachtlampje die zijn kemer wel verlicht. Deze hangt niet direct in zijn zicht. De slaaptrainer hebben we wel in zijn zicht staan. Sindsdien slaapt hij weer heel goed, is niet meer bang en wordt om 07.00u ongeveer wakker