26 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons helpt een muziekje heel erg goed. Hij heeft dit soms ook met fases en zetten dan een rustgevend muziekje aan via app Lullin en dan gaat ie meestal binnen een minuut rustig liggen en slapen😊

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, wij hebben ook geen idee meer wat helpt. Ook ‘s middags is het hier drama. Al zeker 2 weken lang, hopelijk is het een fase en is deze snel voorbij!

2 jaar geleden

Reactie op EllaRogers

Gewoon zomaar ineens naar het oude ritme en routine?
Opzich was er niets veranderd aan ‘t ritme en de routine. We hebben ‘t gewoon elke avond hetzelfde aangepakt en consequent geweest in de aanpak. Ineens ging ‘t weer bergopwaarts en was ‘t paar avonden later weer zoaks ‘t altijd was.

2 jaar geleden

Onze dochter doet dat als ze te moe is. Dan laten we haar de dag/dagen erna weer twee dutjes doen ipv één en dan is het weer over.

2 jaar geleden

Hier nu ook zo'n drama .. echt hysterisch huilen! Als ik haar laat doen, dan slaapt ze wel na zo'n 10 minuten ongeveer. Ze is gewoon doodop denk ik. Maar het is echt 10 minuten krijsen en huilen! Doe ik hier wel goed mee om haar gewoon te laten doen? Ben altijd bang dat er echt iets aan de hand is. Is ze bang? Heeft ze gewoon echt even nabijheid nodig? Het probleem is dat niets helpt. Het enige dat helpt is haar uit bed halen en uit haar slaapkamer. Nabijheid bieden is dus niet voldoende.. ik denk dat ze gewoon echt niet wil slapen?