10 Reacties

één jaar geleden

De nabijheid geven die hij blijkbaar erg nodig heeft?

één jaar geleden

Reactie op Kruimel90

De nabijheid geven die hij blijkbaar erg nodig heeft?
Bedoel je de hele nacht bij hem blijven liggen?

één jaar geleden

Hier ook al enkele weken drama, is het een fase?

één jaar geleden

Reactie op Maddydebs

Bedoel je de hele nacht bij hem blijven liggen?
Ja, als dit werkt? Zo slapen jullie allemaal het meeste/beste, blijkbaar heeft hij dit momenteel nodig. Alles is een fase roept iedereen altijd je moet die dan zo makkelijk mogelijk doorkomen toch? Niemand weet hoe lang deze fase gaat duren. 😅🙈

één jaar geleden

Heeft hij al een groot bed? Misschien beter ledikant nog even behouden?

één jaar geleden

Hier ook sinds 9 dagen drama, heeft sinds dien een zusje gekregen en is helemaal van de rel, gooide zichzelf uit t ledikant, deed zelf z'n slaapzak uit en stond ineens boven aan de trap... nu en peuterbed maar is nog elke avond/nacht dikke drama! Ook wij zijn radeloos en ik kan totaal niet genieten van mn kraamweek. Hoe lang duurt deze ellende en wat is de beste aanpak?

één jaar geleden

Sinds m’n bericht afgesproken met m’n man dat we hem gewoon laten. Deur dicht en laten brullen. Er is niks waar hij zich aan kan bezeren. Hij is dus veilig. We zijn achter gekomen dat hij heel slim is met betrekking onze aandacht te trekken, brullen van onder de deur met neppe tranen. Het is de leeftijd natuurlijk. Nu heeft hij sinds 2 dagen ook wel door dat mama en papa niet komen en dus staat hij op en gaat hij in z’n bed liggen en slaapt hij. Het is niet leuk om hem maar te laten, maar dit is echt wat uiteindelijk werkt waar je echt even doorheen moet. Laten we hopen dat het steeds beter zal gaan nu

één jaar geleden

Reactie op Marjoleintje

Hier ook al enkele weken drama, is het een fase?
Ja ik weet dus niet of het een fase is. Wel dat veel bij z’n leeftijd hoort als ik het allemaal op zoek op internet. Het vergt wel veel energie en ook geduld maar ik heb hem gewoon gelaten. Hij huilt nog steeds als we de kamer verlaten, maar het zij zo. We hebben verschillende dingen geprobeerd en dit is wat tot nu toe werkt. Hopelijk gaat het bij jou ook al wat beter

één jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Heeft hij al een groot bed? Misschien beter ledikant nog even behouden?
Ja hij heeft al een tijdje een groot bed. Ledikant wilde hij totaal niet meer in, wel weer geprobeerd maar daar was hij nog feller op tegen. Dus dat hebben we maar gelaten

één jaar geleden

Reactie op Annepanne19

Hier ook sinds 9 dagen drama, heeft sinds dien een zusje gekregen en is hel ...
Ah gefeliciteerd met je 2e! Ja het is natuurlijk ook een grote verandering. Ik moet in mei ook bevallen van de 2e. Dus ik ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan met m’n zoontje. Als hij echt niet het peuterbedje in wilt dan zou ik toch nog even het ledikantje proberen met een matras ernaast zodat hij zich niet kan bezeren. Zusje erbij en een nieuw bed is wel veel verandering voor hem. Als het peuterbedje wel werkt dan toch volhouden. Uiteindelijk zal hij zich wel eraan toegeven