4 Reacties

één jaar geleden

Ik herken dit wel, mijn schoonmoeder maakt altijd opmerkingen alsof alles wat mijn dochter kan aan haar te danken is, alsof zij haar alles geleerd heeft. Heel irritant maar ik laat het zo. Ze willen belangrijk zijn in het leven van hun kleinkind en agh, wij weten wel beter :)

één jaar geleden

Herkenbaar!! Mijn schoonmoeder benoemd ook maar al te graag dat onze kinderen zoveel op haar zoon lijken en dat alles wat onze kinderen doen haar zoon ook vroeger deed 🫠 ik doe niet mee in dit verhaal 😉😅🤣. Ook een schat van een vrouw hoor en ik laat ze er heel gemakkelijk achter omdat ze het super fijn vinden maar dit soort dingen zijn misschien toch een beetje oma dingen.. herkenning van vroeger, weer het kunnen zorgen, kennis willen delen, leuk bedoeld allemaal maar soms heel vermoeiend 😜

één jaar geleden

Doet mijn schoonmoeder ook heel vaak. Het steekt dan, dat geef ik toe. Maar ik probeer het te negeren.

één jaar geleden

Haha herkenbaar ook. Bij ons vooral dat ze zegt dat onze kindjes op haar zoon lijken terwijl ze juist op mij lijken 🙈 ik probeer het ook maar te negeren, maar lastig is het wel!