Hoi!
Gister een positieve test gehad, 5 april uitgerekende datum :)
Misschien is het psychisch, maar heb sinds gisteravond enorme opvliegers, met name savonds. Iemand hier ook ervaring mee? Of is het gewoon de opwinding van het leuke nieuws? 馃コ馃槃
Vorige zwangerschappen ook steeds last van opvliegers(al heel vroeg) Nu steeds koud haha, denk dat het erbij hoort. Volgens google komt het door de hormonen
Yep, herkenbaar! Ik wordt sommige nachten helemaal nat van het zweet wakker. En overdag ook warmer. Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Voorderest erg weinig kwaaltjes.
Heel herkenbaar! Riep zondag nog tegen me man dat ik of gruwelijk ongesteld moest worden of zwanger was.. had me toch opvliegers tijdens de was op ruimen en ook 鈥榮 nachts. Slaap nu half onder een laken en half onder dekbed. Ligt er maar net aan hoe warm ik het heb waar ik onder lig 馃槣
Ik heb het vooral in de ochtend, dan heb ik het ineens zo ontzettend warm dat het zweet zelfs op m鈥檔 bovenlip staat. Later op de dag heb ik het juist weer koud, maar heb het van mezelf altijd wel koud.馃檪 Het zal er wel bij horen denk ik
4 jaar geleden werd ik zwanger van mijn eerste. Voor die tijd was ik een kou kleun... Sinds deze zwangerschap heb ik het "altijd" warm en met regelmaat warmte aanvallen... Nooit overgegaan dus. Inmiddels 5 weken zwanger van de 2e 馃榿
Vandaag 5 weken zwanger van ons eerste kindje. De afgelopen dagen heb ik het tijdens het werken in vlagen echt bloedheet, terwijl ik dat normaal nooit had.
Nu ik deze topic zo lees snap ik ineens waar het vandaan komt馃槀