13 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht. Makkelijk op te bergen en hij kan er ook nog wat langer in dan alleen het baby tijdperk. Dan zet ik het badje op de grond van de douche en kan hij lekker spelen! Heb de standaard er wel bij trouwens voor de eerste periode en de baby inleg. Anders is het wel een groot badje.

3 jaar geleden

Ik heb een tummy tub en heb daarnaast deze gepreorderd: https://twistshake.com/nl/bath Zag ik voorbij komen bij Kim Feenstra, leek me ideaal!

3 jaar geleden

Ik heb deze ook! Alleen de xl versie gekocht zodat die als peuter er ook in kan. Dan kan die alleen niet op een standaard, dus voor de eerste paar weken hebben we een standaard badje op standaard gekocht via mp

3 jaar geleden

Deze is ook met standaard hoor!😄 Wij hebben hem ook gekocht, de normale, niet de xl, en dan samen met de standaard en de baby inleg... ga hem voor het eerst gebruiken natuurlijk dus verder nog geen ervaring mee, maar ik ben er nu al heel blij mee! 😊

3 jaar geleden

Ik heb hem ook gekocht via marktplaats. Ideaal om op te bergen en qua grote gelijk aan andere babybadjes. Ik heb geen standaard erbij gekocht omdat hij op ons wastafelmeubel kan staan tussen de wastafels in.

3 jaar geleden

Reactie op Jet18

Deze is ook met standaard hoor!😄 Wij hebben hem ook gekocht, de normale, n ...
Klopt! De normale kan wel op een standaard, de xl versie echter niet helaas!

3 jaar geleden

Reactie op Corinaal

Ik heb deze ook! Alleen de xl versie gekocht zodat die als peuter er ook in ...
Wij hebben ook zitten kijken voor de XL versie, maar ik heb de maten even bekeken en het badje lijkt me zo laag? Als onze dame van bijna 4 er bij in moet zit ze amper onder water.. Of heb ik dit verkeerd ingeschat?

3 jaar geleden

Reactie op TK86

Wij hebben ook zitten kijken voor de XL versie, maar ik heb de maten even b ...
Hij is indd niet heel hoog, bij ons komt die in de cabine te staan, merendeel zal er gedoucht worden! Vind m vooral ideaal voor in de zomer als badje buiten, of voor in de cabine om toch ff lekker te kunnen spetteren. Uitgebreide badsessies zullen t niet worden

één maand geleden

Reactie op E159

Ik heb een tummy tub en heb daarnaast deze gepreorderd: https://twistshake. ...
Mag ik vragen hoe dit badje u bevallen is? Ben er nu naar aan het kijken maar kan er weinig over vinden. Groetjes Cheyenne

één maand geleden

Mijn dochter is bijna drie en gaat er nog wekelijks in! Ik vind het bad best groot. Wel zal ik aanraden om die standaard erbij te kopen want anders moet je steeds bukken. Echt zo handig voor in een klein huis!!

één maand geleden

Wij hebben een opvouwbaar bad rn zijn er erg blij mee. Dochter van 3 gaat er nog steeds in. Je hebt ook diepere modellen maar deze is voor ons al prima https://www.baby-dump.nl/product/badartikelen/429/badjes/3145/puck-opvouwbaar-badje/65321/puck-opvouwbaar-badje-m/193097/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIla2ptYCAhQMVshCiAx0TtQ1yEAQYAyABEgIirfD_BwE

één maand geleden

Onze dochter v bijna 3 jaar gaat nog steeds altijd in de Stokke inklapbare badje. Toen ze baby was gebruikte wij het standaard erbij. Nu zetten we het badje op de grond in de douche.

13 dagen geleden

Reactie op SongMJG

Wij hebben een opvouwbaar bad rn zijn er erg blij mee. Dochter van 3 gaat e ...
Wij hebben hier een dieper model van. Ideaal! Het badje kan op deze hoogte of hoger uitgeklapt worden. Onze dochter gebruikt hem nog steeds.